Bölüm 1

4.6K 218 12
                                    

(Multimedia Aras)

"Canım. Hazırmısın?"dedi annem ben saçlarımı tararken. Başımı evet anlamında salladım. Ama hayır yeni okuluma hazır değildim. Hele ki konuşamıyorken.

"Seni özel bir okula yazdırdık. Kimse seninle dilsiz olduğun için dalga geçmeyecek güven bana."dedi ve kolumu okşadı. Hafifce gülümsedim. "Bugün seni ben bırakamıyorum. Şoför bırakacak. Bu kağıdıda al müdüre verirsin. Seni çok öpüyorum canım kızım iyi şanslar."dedi ve elime çantamı tutuşturdu. 'Neden gelmiyorsun? Sana ihtiyacım var.' demeyi isterdim. İstemiyorda olsam evden çıkıp arabaya bindim.

Okula geldiğimde arabadan inip etrafıma bakındım. Gerçekten büyük ve güzel bir okuldu. İçeriye girdim ve meraklı bakışlara aldırmadan annemin elime tutuşturduğu notu açtım.

"Müdür Melih'i bul." yazıyorda. Koridorlarda ilerlerken müdür yazısını gördüğüm odaya girdim.

"Aras bu seni son uyarışım bir daha okulda kavgaya karıştığını duyarsam atılırsın!"diye bağırıyordu müdür karşında oturan sarışın çocuğa.

"Bittiyse çıkıyorum."dedi çocuk.

"Bir dakika bekle. Evet kızım ne oldu?"dedi müdür bana dönerek. Ah çok güzel! Konuşamıyordum bu yüzden müdürede cevap veremeyecektim. Sarışın çocuk bana kızgın bir tavırla döndü.

"Hey konuşsana. Dilini mi yuttun!"dedi. Sayılır.

"Ah! Çok özür dilerim kızım anlamam lazımdı. Sen Alina Akyol olmalısın."dedi müdür sonunda. Başımı sallayıp onay verdim. Ardından elimdeki kağıtları ona uzattım. Çocuk kaşlarını kaldırmış bana bakıyordu.

"Kayıt işlemini tamamladık. Sende.. 11D sınıfındasın. Yani Arasların sınıfında."dedi müdür.

"Ah ne güzel."diye mırıldandı Aras denilen ukala, kendini beğenmiş, aptal çocuk. Ona şimdiden gıcık olmuştum. Zil sesini duyunca müdür ayağıya kalktı.

"Dersim 11D ile.Hadi hep beraber yeni sınıfına gidelim."dedi. Ardından 11/D sınıfına doğru yol aldık. Sınıfın önünde durunca Aras bizden önce içeri girdi. Ardından bizde içeri girdik.

"Merhaba çocuklar. Yeni sınıf arkadaşınız Alina. Kendisi Los Angeles'tan geldi. Onun özel bir durumu var. Alina.. ne yazık ki konuşamıyor. Kötü bir olaydan sonra konuşma yitisini kaybetti."

Utanç verici konuşmasının ardından bana yerimi gösterdi. Arasın yanı olduğu için iç geçirerek oturdum. Ne güzel ama. Aras ayağa kalktı.

"Ben tek oturmayı tercih ederim." dedi ukala. Sanki başka boş yer var!

"Tek boş yer orası Aras. Fazla konuşmasan iyi edersin."dedi müdür. Sonra derse geçti.

Dersin sonlarına doğru Arasın telefonuna mesaj geldi. Titreşime almış olacak ki sıra 4 şiddetinde deprem olurmuşcasına titredi. Kaşlarımı çatarak iç geçirdim.

"Ne?" dedi. Gözlerimi devirdim. "Sahi sen konuşamıyordun değil mi?" dedi. Salak, gerizekalı, öküz, mal. Ben içimden ona saydırırken zil çaldı ve hemen yanımdan kalkıp dışarı çıktı.

"Hey! Ben Sinem. Hadi gelde sana okulu gezdireyim."dedi aniden bir kız. Başımı hayır anlamında salladım ama aldırmadan koluma girdi. "Okulumuza hoşgeldin. Bak burası sembolik bir havuz.Okulumuz yıllardır milli yüzücüler mezun etmiş.Bu arada yüzmeyi severmisin? Ben bayılırım. Hatta 3. lüğüm var."

Çok fazla konuşuyordu. Ama bu iyiydi böylece bana gerek kalmıyordu. Onu dinlerken birisine çarptım.

"Yavaş ol!"dedi çocuk. Kollarının her tarafı dövmelerle kaplıydı ve burnunda bir hızma vardı.

"Şey özür dileriz."dedi Sinem.

"Sen niye özür diliyorsun onun dili yok mu?" Ah evet yok!

"Şey aslında evet. O konuşamıyor."dedi Sinem bir çırpıda. Çocuk baştan aşağıya beni süzdü.

"Gerçekten mi? Okulumuz ne zamandır dilsizleri alıyor."dedi ve yanımızdan uzaklaştı. Buda gerizekalı!

"Alina sen ona takılma o herkese karşı böyle. Adı Orkun. HELL ROCK'ın bataristi. Ah bu arada Hell Rock okulumuzdaki popüler bir müzik grubu. 4 erkek ve 1 kızdan oluşuyo. Ayrıca yanında oturduğun Aras hem grubun kurucusu hemde solisti. Bu arada Helin yani grupraki tek kız başka bir okula gitti. Yani açıkları var. Sesim güzel olsaydı kesinlikle katılırdım. Böylece herkesin bakış açısı değişirdi." Sinem'e bir baktım. O benden kat kat daha güzeldi. Kesinlikle harika bir kızdı. "Herneyse hadi sınıfa çıkalım." dedi.

Sınıfa geldiğimizde Aras sinirler çantasını topluyordu. Çantasını omzuna aldıktan sonra yanımızdan geçip gitti. Okuldan mı kaçıyordu? Hemen sonra geri döndü ve karşıma geçti.

"Hey dilsiz. Benimle gelmek istermisin?" Okuldan mı kaçıcaktım? Hemde çok kaba bir çocukla? EVET!

DilsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin