-Pra...si ju duk? -pyeta Cellyn dhe Majk te cilet kishin ngelur pa levizur.-Hm...cfare keni?!
-Wow..Laura ishte fantastike,-me thote Majk dhe duartroket.Edhe te tjeret pas tij.
-Hey Bryan me duket se ke nje konkurrente tani...-thot Majk dhe i vendos doren ne shpatull duke qeshur.
-Nuk e besoj...-u pergjigj ai me medyshje.
Une nuk them asgje,ndersa Majk vazhdonte te ngacmonte Bryan.
-Laura e di qe Bryan eshte kercimtari me i mire ketej? ,-me thote Majk
-Oh,epo mire.
-Por une mendoj se ti je me e zonja se ai.
-Oh,mjaft tani Majk.Jane vetem disa levizje te thjeshta.-u tregova modeste une.
-Kam nje ide.Si thoni per nje gare?!
-Gare?! -pyeta e cuditur.-Cfare gare?!
-Nje gare kercimi.Ti dhe Bryan do te kerceni dicka bashke dhe ne do te zgjedhim me te mirin.
-Me vjen keq por me duhet te largohem,-nxitova te largohem,por rruga ishte bllokuar nga njerzit.Askush nuk me linte te ikja.-Mire,dorezohem.Cfare kercimi deshiron te bejm?! -e pyeta edhe pse kunder deshires time per t'i folur atij.
-Hm....zgjidh ti.
-Makarena,-zgjodha nje kercim qesharak,por nuk mendoja se ai do ta dinte.
-Mire.Fillojm,-me thote duke perveshur menget.Zem pozicionet te dy,te gjithe na lene pak hapesire qe te kercejm dhe ja ku fillojm.Duhet ta pranoj,ai eshte shume i zoti.Kercimtari me i mire me te cilin kam kercyer.Jemi drejt perfundimit,kur ai me kap doren,me ben nje rrotullim dhe me perkul mbrapa.
Nje qetesi e madhe ka rene gjithandej dhe te gjithe m'i kane ngulur syte mua me Bryan,ai nuk leviz qe aty.Vazhdon te me shikoj me nje buzeqeshje te mrekullueshme.
-Hm...Bryan...a mund te me ngresh lart tani?! Kercimi mbaroj.
-Ah,po.Me fal,-thote dhe me ngre lart.Me sa duket te gjithve u pelqeu kercimi dhe isha e lumtur per kete.Te gjithe njerzit qe ishin aty nuk po dinin ke te votonin.Keshtu na shpallen te dyve kercimtare te mire.Pas votimit ulem me Cellyn per te pire dicka,kur afrohet Bryan me nje akullore te madhe prej cokollate.
-Ckemi,vajza! -na pershendet.
-Hi,Bryan! -e pershendet Celly,kurse une nuk flas fare,por ai me zgjat akulloren.
-Merre.Eshte per ty.
-Ah..epo faleminderit.Eshte e preferuara ime.
-E di,-thote dhe buzeqesh.
-Une po iki,-thote Celly.E shikoj keq qe te mos largohet,por nuk me degjon dhe largohet.Bryan ulet ne vendin e Cellyt dhe me shikon akoma me ate buzeqeshjen e tij.
-Hey...-e pershendeta e para ,pasi nuk po e duroja dot me kete qetesi te turpshme.
-A mund te flasim pak?
-Po.Per cfare?
-Pak me pare te fola ashper.... te kerkoj falje dhe...a mund te jemi shoke?!
-Nuk e di...
-A mund te me thuash se cfare te kam bere? Dua te them ne nuk njihemi dhe ti sillesh keq me mua.Besoj se ka nje arsye apo jo?
-Shiko...nuk eshte faji yt....Nuk kam asgje kunder teje,por..
-Por,cfare? Mua do te me pelqente te isha shoku yt.
-Ok,mire pra.
-Shoke?! -pyeti edhe pse une sapo ia thash.
-Ok,shoke.
Buzeqesh dhe largohet tek te tjeret.Une dhe Celly qendruam edhe pak e me pas u kthyem ne shtepi.Vote and comment if you like it. Love you all :-) <3 Viola
YOU ARE READING
Find what makes you happy (Shqip)
RomanceLaura eshte nje adoleshente ndryshe nga te tjeret.Pas nje humbje te madhe ajo nis nje jete te re ne New York tek kushurira e saj Celly.A do t mundet ajo te harroj te shkuaren e saj dhe te nis nje jete te re me nje person qe eshte identik si i dash...