-I cmendur! Cfare ben? Me zbrit poshte.-i godas me grushta ne kurrize,por nuk me degjon.
-Pusho.Do te te coj diku.
-Une nuk do te vi asgjekundi me ty.Dua vetem te kthehem ne shtepi.
-Dhe do te shkosh.Sapo te te tregoj dicka.
-Oh,zot....Vetem 15 minuta.Nese nuk me con ne shtepi per 15 minuta do te bertas.
-Na shkrive! -ma kthehu me ironi dhe me jep nje kaske ne dore.Hipem ne motorr por ai ecen shume shpejt.Mbahem fort pas tij derisa mberritem ne nje liqen mahnites.
-Zbrit.-me thote dhe une ashtu bej.
-Ku jemi ketu?
-Vetem shiko...
-Te shikoj cfare?
-A mund te mos flasesh per disa minuta?
-Mire pra mire,-ra nje heshtje shume e turpshme.
Qendruam ashtu per disa sekonda qe mua mu duken si shekuj.-Edhe sa....-nuk vashdova te flas dot me,pasi u mahnita nga ajo qe pash. Ne liqen po jepej pasqyrimi i yjeve...
-Te pelqen?
-Po,i adhuroj yjet.
-Cfare? -me pa keq.
-Pse me shikon ashtu? Cfare thash?
-Nuk jane yje,budallaqe.
-Cfare? Pse nuk jane yje? Atehere cfare jane?
-Shiko lart,-me afrohet dhe me ngre koken lart. Ishin fenere.
-Oh,zot...S'kam pare kurre dicka te tille.Si mund te kete kaq shume fenere ne nje nate te vetme?
-Ne ketu ne New York kemi nje dite te vecante dhe cdo banore i ketij qyteti ndez nje fener ne mbremje.
-Wow...sikur te mund t'a provoja edhe une...
-Ne rregull.Merre.-dhe me jep nje 'qese' te bardhe me nje qiri.E ndez dhe shikojm te dy teksa fluturon lart ne qiell bashke me feneret e tjere.
-Faleminderit qe e ndave kete me mua Rya...Bryan,-i thash duke u ndjere shume keq.
-Kenaqesia ime Laura,por a mund te te pyes per dicak?
-Po..
-Perse me therret Ryan.Dua te them...Kush eshte Ryan dhe cfare lidhje kam une me te?
-Epo...vajti vone. Duhet te ikim.-hipa ne motorr dhe po prisja qe edhe ai te bente te njejten gje.
-Okey.Me mire te kthehemi tani.-hipen ne motorr dhe nisemi. Rruges fillon nje shi i madh dhe une nga frika e madhe strukem afer tij duke e perqafuar fort.Mbante ere kaq te mire.
-Jo kaq shpejt.Ndalo te lutem,- i them gjate rruges per ne shtepi,sepse po ecte shume shpejt.
-Mbahu fort.
-Kam frike...
-Mos u shqeteso.Une nuk do te lejoj qe te ndodh gje.-me prek doren qe te qetesohem dhe ia arrin qellimit.Jam shume e qete dhe kjo vetem prej fjaleve te tij.-Hm...Laura....Laura..
-Ehm....cfare? -pyeta e trullosur.
-Mberritem.
-Oh mire.Me ndihmon te zbres? Eshte erresire dhe nuk shikoj shume mire.-zbret para meje dhe gjith kujdes me zbret edhe mua.Isha shume e lodhur dhe ashtu e keputur rrezohem siper tij.
-Oh me fal.Nuk doja por jam shume e lodhur,-kerkova falje.
-S'ka gje.Shpresoj te takohemi serisht.
-Eh,naten e mire.
-Naten edhe ti.-behem gati te largohem,kur ai me kap doren dhe me afron prane vetes.Me jep nje puthje ne faqe e pastaj largohet duke me lene mua te ngrire ne vend.
Hapa porten dhe hyra ne dhome pa be shume zhurme.Me sa duket te gjithe ishin ne gjume.Nderrohem dhe shtrihem ne krevat,por padashje rrezoj nje nga revistat e Cellyt dhe ajo zgjohet.
-Laura,erdhe me ne fund.
-Po,po.Naten dhe me fal qe te zgjova- u pergjigja dhe u mbulova nga koka te kembet me friken se ajo do te fillonte me ato pyetjet e saj.
-Ku ishe? -me pyeti.
-Asgjekundi.
-Si ja kalove me Bryan?
-Cfare?Une nuk isha me te.
-Sigurisht qe ishe,-vjen me vrap dhe hidhet siper krevatit tim.
-Celly,mjaft tani.Kisha humbur dhe ti as qe u shqetesove per mua.Perse nuk erdhe te me kerkoje?
-Do t'a beja,por Bryan me ndaloi.Me duket se i pelqen,-dhe qesh si e cmendur.
-Pusho.Mua nuk me intereson,-e qortova.
-E di,por je akoma e re dhe nuk ka ndonje gje te keqe nese del me nje djale.
-Naten,Celly,-e injoroj dhe bej sikur nuk e degjova kete qe tha ne fund.Mbyll syte dhe perpiqem te fle.....por Ryan eshte kthyer perseri ne mendjen time dhe cdo kujtime me te me shkakton dhimbje.Hi my wattpad friends.Ky ishte kapitulli i rradhes.Ai ne foto eshte Majk,shoku i Celly-t (nese ju kujtohet). Vote and comment if you like it. :-) <3 <3 Viola
ESTÁS LEYENDO
Find what makes you happy (Shqip)
RomanceLaura eshte nje adoleshente ndryshe nga te tjeret.Pas nje humbje te madhe ajo nis nje jete te re ne New York tek kushurira e saj Celly.A do t mundet ajo te harroj te shkuaren e saj dhe te nis nje jete te re me nje person qe eshte identik si i dash...