Kapitulli 22-I fundit

1.9K 149 15
                                    

Pas pese vjetesh.
Tani une dhe Bryan jetojme te lumtur e ne paqe ne shtepine tone buze detit.Madje kemi edhe nje vajze te vogel.Quhet Megan.Ashtu sic ka dashur gjithmone Bryan.
-Laura,zemer...,-vjen drejt meje me Megan ne krahe.
-Bryan,cfare ka ndodhur?
-Shiko,Megan mund te thote "ma","ba"..,-me thote i entuziazmuar.
-Vertet?
-Po..Megan thuaj "mami".
-Ma..mi..
-Oh,zemra ime e vogel.Eshte fjala jote e pare.
-Prit se ajo di te thote edhe "babi".Megan thuaj "babi".
Megan nuk flet fare por vazhdon te luaj me lodrat e saj te zhurmshme.
-Me duket se nuk e thote dot..,-fillova ta tallja une.
-Por..e tha pak me pare..Te betohem! Megan thuaj ba,babi..
-Nuk mundet.Eshte akoma e vogel..
-Jo,jo.Une nuk heq dore.Megan thuaj "babi".
-Bryan,mjaft tani!
-Po,pra...Ti je e lumtur se ajo mund te thote mami,kurse une duhet te pres edhe ca kohe.
-Mos bej keshtu.Eshte e vogel dhe nuk kupton,-afrohem dhe behem gati ta puth,por nje mistrece e vogel na ndalon.
-Ma..mi,ba..bi..,-thote dhe perplas duart duke qeshur.
-E degjove?Ajo te thirri.
-Po.Megan,princesha ime e vogel.Ti the babi me ne fund...
-Bryan,ule poshte.Duhet te haje tani.
-Ah,po,po..Megan mbylli pak syte dhe mos shiko,-i vendos doren tek syte dhe shikon nga une.
-Per cfare te mos shohi?
-E harrove? Pak me pare do te me jepje dicka,por dikush na nderpreu...Mund te ma japesh tani ?
-Ah,epo patjeter qe po.
Me terheq doren dhe me jep nje puthje magjike qe me ben te ndiej flutura ne stomak sikur te jete hera e pare.
Mendoj se ky eshte edhe fundi im i lumtur.
Pyes veten se cfare do te ndodhte nese Bryan do te kishte hequr dore nga une dhe do te ishte kthyer ne New York? Ne fakt nuk me intereson fare...Jam e lumtur qe ndodhem ketu me te,me vajzen tone te vogel dhe mund te them me plote gojen qe une tani kam nje "familje"!

FUND
Atehere,une ju falenderoj qe e keni lexuar,votuar dhe komentuar kete histori.And don't forget to "Find what makes you happy"!
Love you all,
Viola <3

Find what makes you happy (Shqip)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt