Kapitulli 5

1.6K 100 0
                                    

-Oh,dreq! Po tani ku ndodhem valle ? -eca edhe pak,derisa e mberrita ne nje rrugic te erret.Degjoj nje zhurme motorri dhe frikesohem menjehere.-Hm...ka njeri? Kush eshte..?
-Cfare ben ketej? -me thotr dikush.
-Qenke ti.-u pergjigja ftohte duke kthyer veshtrimin ne anen tjeter.
-Se dija qe te pelqeja kaq shume..
-Ik pirdhu -_-
-Oh,cfare sjellje! A mund ta di se cfare ben ketu?
-Po ty c'te duhet.S'eshte puna jote.
-Ashtu?!A nuk ishe ti dhe Celly ato qe me bete 1000 pyetje ne sekond per jeten time?
Mire,mire. Kam humbur.Nuk e di se ku jam.
-Ah...mendova se...
-Ke menduar gabim.-e nderpreva.Me vjen keq per ate qe ndodhi ne bar.Jam vertet nje idiote.
-S'ka gje. E di...me pelqeu.
-Cfare?
-Perqafimi yt.Je shum simpatike.Sidomos kur bertet e behesh me nerva.
-Boll tani.-ula koken e turperuar.A mund te me thuash si te kthehem ne shtepi.
-Mund te te coj une nese do.
-Jo,jo...-dhe kaloj doren mbi floke duke u ndjere ne siklet kur nje pike shiu me bie ne fytyre.
-Pra ti preferon te shkosh vete ne shtepi dhe te lagesh?!
-Mire po mos ec shpejt. Kam frike nga keto gjera.
-Vetem me nje kusht...
-Fol..-i thash duke iu afruar atij qe kishte hipur ne nje motorr dhe mbante nje kaske ne dore.
-Pranon te dalim neser per dreke bashke?
-Cfare? Jo.-i thash duke u larguar.
-Perse? C te keqe ka?
-Nuk mund te ma kerkosh kete.
-Mire pra kam frike se do te ftohesh ne shi!-dhe ndez motorrin me inat.
-I poshter! -godita token me kembe kurse atij i dukej per te qeshur.
-Ishte zgjedhja jote.Shihemi.-tha duke ma bere me dore dhe iku.
-Shpresoj mos te takohemi kurre! Une mund t'ia dale vete! Nuk kam nevoje per ndihmen tende! -po i bertisja teksa ai largohej.
Dola ne rrugen kryesore per te gjetur nje makine.Po ua beja me shenje dhe me ne fund njera prej tyre ndaloj.
-Hey vogelushe nuk ke frike vetem? -me pyeti nje burre i moshuar.
-Me falni ,zoteri mund te me ndihmoni .Kam humbur.Mund te me coni deri diku.
-Sigurisht,eja.
-Faleminderit.-i thashe dhe u bera gati te hipja ne makine kur dikush me kap doren dhe me largon qe aty.
-Zoteri,mund te ikni.Ajo do te vij me mua- i thota ashper shoferit dhe me drejton nga motorri i tij.
-Cfare mendon se po ben? Ma lesho doren .Une nuk do te vi me ty.
-Eja,tani! -me thote duke ma shtrenguar doren me fort.
-Je gje i cmendur! Me lesho tani !Une nuk do te dal kurre me ty!
-Ne rregull,nuk do te dalim por do te vish me mua.Ke ndermend te lagesh!
-Eshte me mire se sa te shoqerohem me nje idiot- i thash dhe largoj doren.
-Idiot!! Une jam idiot!?
-Po,ti.
-Epo shikoje se cfare do te bej ky idioti tani.
-Cfare do te besh? -e pyeta me ironi ndersa ai afrohet drejt meje."Cfare ka ndermend te bej"
Me kap nga kembet dhe me merr ne krahe.

Hi people! Ajo ne foto eshte Celly,kushurira e Laures.Shpresoj t'iu kete pelqyer ky kapitulli.

Find what makes you happy (Shqip)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon