A nevem Hailee Meriwether-Scott, és jelen pillanatban a cuccaimat pakolom össze,mert holnap reggel indulok Dél-Koreába. Remek lehetőséget kaptam arra,hogy igazi profikkal dolgozhassak együtt. A BTS új sminkese leszek,vagyis inkább csak gyakornok. Nagyon szeretem a bandát, de azért mégse ugorhatok a nyakukba,meg minden. Semlegesnek kell lennem,mintha csak hétköznapi emberek lennének. Két nagy bőröndbe pakoltam,de így is alig bírtam beletuszkolni a holmimat.
- Hailee, a fél lakást bepakoltad azokba a bőröndökbe?- kérdezi anya.
- Öm,majdnem...de ne aggódj,van még egy bőrönd. - mondom,mire anyám a homlokára csap,és a szokásos „ Mit rontottam el ennél a gyereknél?" kérdést teszi fel magának.
Tudni illik,van egy húgom,aki két évvel fiatalabb nálam.
- Hailee a fél lakást bepakoltad? - sipítja a húgom.
- Ne aggódj Gill,van még egy bőröndje. - feleli anyám helyettem,némi gúnnyal a hangjába.
- Felszívódnátok végre?- kérdezem füstölögve.
- Persze hogy nem. - közli Gill karba tett kézzel. - Úgyis reggel elmész,szóval addig még kiélvezem,hogy szívhatom a véred. Ja,és a szobád az enyém lesz.
- Be ne merd tenni a lábad a szobámba,világos? - figyelmeztetem,bár tudom felesleges.
Mintha a falnak beszélnék,rám se figyel,csak a körmeit nézi,ami most épp fehér.
Annyira lehetetlen személy,és kiállhatatlan. Tuti biztos vagyok benne,hogy születésekor elcserélték,mert ilyen beképzelt ember nincs a családba. Végül úgy döntöttem,hogy nem cipelek magammal még egy bőröndöt,elég ez a kettő is bőven.
*Másnap*
- Nagyon vigyázz magadra Hailee,és ne felejts el hívni.-mondja anyám.
- Gillian mondj már te is valamit!-szól rá anya.
- Ja, vigyázz magadra.-feleli unottan. Többet nem is vártam tőle,már ez is sok,hogy ezt a pár szót kiejtse.
Miután elköszöntem a "remek" családomtól, és elfoglaltam a helyem a gépen,másra se vágytam,csak arra hogy végre zenét hallgassak.
Az út felénél lemerült az MP3-am,szóval már alig vártam hogy végre földet érjünk,mert zene nélkül nem tudok utazni.
Mekkora hatalmas város Szöul, már most bejárnám,de hiába ha le kell pakolnom,aztán egyenest a Big Hit-hez kell mennem. Minden tőlem telhetőt meg teszek,hogy ne valami pancser turistának tűnjek. Sajnos hiába igyekeztem,legalább negyed órába telet mire a taxis megértette hova szeretnék eljutni. Miután több pénzt adtam neki,hajlandó volt angolul beszélni velem. Ha ez így megy tovább,semmi pénzem sem marad. Ahogy beléptem a szállodába,egy lány jött oda hozzám.
- Szia,te biztos Hailee vagy,már nagyon vártalak.-mondja boldogan.
- Szia,igen...és te ki vagy?-kérdezem.
- Soo Jung vagyok,elnézést hogy még be se mutatkoztam.-mondja.
- Ugyan.semmi baj.-válaszolom.- Mindjárt vissza jövök,csak a szobámba teszem a cuccom.
- Arra nincs szükség,majd Ő elviszi.-mutat rá egy srácra,aztán oda kiabál neki valami koreaiul. Gyanítom azt,hogy vigye el a cuccom. - Most már mehetünk a fiúkhoz.-közli bátran,majd maga után húz. Hirtelen a víz is kivert, találkozni fogok velük. A BTS-al. Furcsa,hogy most jön ki rajtam az idegesség.
YOU ARE READING
The moment → BEFEJEZETT
FanfictionHailee Meriwether-Scott remek lehetőséget kap,hogy profikkal dolgozhasson. Ehhez viszont egészen Szöulig kell utaznia. A BTS sminkese lesz. Hailee nagyon boldog,egészen addig míg véletlen rá nem borítja a kávéját Sugara. Ez volt az a bizonyos pilla...