Part 20

1.2K 92 15
                                    

Jungkook szemszöge:

- Persze tartom a számat. - ígértem meg Gillnek. 

Agybaj a köbön, Yoongi idegbeteg hogy nincs mellette Hailee, de ha a fene fenét esz se vallaná be. Taehyung-gal azóta megbeszélték a dolgokat,de még se zökkenő mentes a kapcsolatuk, folyton marakodnak,amiért Rapmon már milliószor leszidta őket. 

Épp ebédeltünk mikor J-hope kérdezősködni kezdett. ( Persze Yoongin kívül mindneki tudja,hogy Hailee babát vár Yoongitól) 

- Hailee rendben van? - kérdezi halkan, nehogy Yoongi meghalja.

- Persze. - mondom teli szájjal. - Gill vigyáz rá.

- Én féltem Haileet tőle, ti nem? - kérdezi Jin.

- Ugyan miért félted? Jó kezekben van, ott a családja...- magyarázom,mire lefagyva bámulnak rám.

- Szerintem pakoljunk, és menjünk Haileeért mielőtt kinyírják az anyjáék. - javasolja Jimin. - Mi van ha megmérgezik? Vagy ki tudja, nem adnak neki enni. 

- Ugyan már Jimin, azért nem porcelánból van a lány,hogy ne tudja megvédeni magát. - tömök magamba egy újabb falatot. - Mellesleg, az anyjáék vannak terrorba tartva. Szóval elhihetitek nekem,hogy nem lesz bántódása.

- El kéne mennünk,meglátogatni. - mondja V. - Ki tudja lehet szüksége van erre-arra.

- Miért nem azt mondod, hogy látni akarod? - tolom félre a kajámat. - Mi is látni szeretnénk, de teljes képtelenség Yoongi nélkül menni, neki még is mi a fenét mondanánk? 

Mindegyik a tarkóját kezdete dörzsölgetni, és szomorúan bámultak maguk elé. Remek.

- Amúgy Jungkook, nem félsz attól, hogy ez kiderül? Hogy mi végig tudtuk,hogy terhes? - kérdezi Jin.

- Nem, ilyen történhet meg,hogy kitudjon hogy Hailee terhes. - teszem fel a lábam az asztalra.

- Ki terhes? Mi mondtál? - állít be Yoongi, én pedig hirtelen hanyatt vágódok a székkel együtt

- Hai...- kezdi Jin mire Rapmon befogja a száját.

- Azt mondtad Hailee? - vágtat elém.

- Nem...- nevetek fel kínosan. - Hannát mondtam. Félre hallottad. - vakarom meg a tarkóm.

- Egészen biztosan Haileet hallottam. - mondja.

- Teljesen Hailee körül forognak a gondolataid. - karolja át Yoongi vállát Jimin.

Én papolok itt arról, hogy hallgassanak arról hogy mi a szitu,erre az én számból tudódik ki.

- Ki az a Hanna? - kérdezi Yoongi.

Lefagyva állok előtte, és segítségkérően nézek a többiekre. Persze mind hiába, berezeltek, ezt is nekem kell kitalálnom?? 

- Izé..az..unokatesóm. - nyögöm ki.

Mélyen elgondolkozik,majd karba teszi a kezeit.

- Nincs is Hanna nevű unokatesód. - vádol meg. ( Nem szerencsés elmesélni a családfádat a barátaidnak,sose tudhatod mikor lesz szükség rá) 

- De van..csak harmad unokatestvér. - mondom.

- Eddig nem meséltél róla.

- Mert, én se tudtam róla. - motyogom. - Úgy értem, rég hallottam róla.

Hosszasan néz rám Yoongi, majd megveregeti a vállamat, és gratulál. Hu basszus! Soha többet nem csinálok ilyet! Haileet szeretem, a barátom, más részről a húga megölne.

The moment → BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now