Epilógus - De még nincs vége...

1.3K 83 9
                                    

Sziasztok!♥

Kicsit el vagyok tűnve tudom, sajnálom! Igyekszem sűrűbben hozni a részeket.
Amint látjátok ezt a történetemet lezárom, de lesz második évad ami leginkább Taehyung szemszögéből fog íródni. Remélem tetszeni fog majd.
Szóval ez lenne a The Moment  utolsó része, bízom benne hogy jó befejezést adtam neki, és tetszik nektek. Köszönöm szépen a sok-sok csillagot,megtekintést és hozzászólást!! Ezer hála a türelmetekért! Remélem, meg lesztek elégedve ezzel a résszel. Nagyon szépen köszönöm a sok-sok díjat amit kaptam, kifogom tenni amint lesz egy kicsivel több időm.
A második évadot hamarosan hozom aminek címe: ►The Days - Uncle Tae ◄. Legyetek résen! ^^

Puszi: 

Amélia.B


* 2 évvel később *

- Hát ezt nem hiszem el! - bosszankodom, és kifújom az arcomból a hajam. - Miért mindent nekem kell csinálnom? Jaj persze, mert az én drága szerelmem egész nap bent van a Bighitben.
Természetesen nem várom el tőle, hogy itthon maradjon velem, de néha jól esne ha segítene, de persze mindig kihúzza magát a háztartás és a gyereknevelés alól. Titokzatos módon folyamatosan a fiúkkal eltűnik órákra, és csak valamikor éjjel mászik haza. És akkor ne gondoljak rosszra, mi?? Na persze. Nagy mélázásomat Sora nevetése töri meg. 

- Min nevetsz Sora? - lépek az ágyhoz, mire a tv felé mutat, ahol meglátom az apját.

Csak a szokásos...De mi a fenét művel? A távkapcsolót próbálom előkeresni a ruha kupac alól,de megint elástam valahova. Szitkozódom egy sort, mire megtalálom az átkozott kapcsolót, hogy némi hangot adjak a készülékre. A fiúk éppen valami showba voltak hivatalosak, és épp Yoongit kérdezték.

- Suga, milyen a kapcsolatod a barátnőddel? - kérdezi a műsorvezető.

Suga elgondolkozik egy percre a válaszon, majd válaszol.

- Nos, remek a kapcsolatunk, bár én keveset vagyok otthon,és ez biztosan bosszantja. - neveti el magát.- De szeretem őt. - mosolyodik el, és már is elszáll minden dühöm.

- Szeretnétek még egy gyereket? - kérdezi a műsorvezető, mire elnevetem magam.

- Én szeretnék még egyet, de Hailee nem igazán akar hallani róla. Elég meggyőző tudok lenni. - mondja, mire a fiúk nevetni kezdenek. 

Szóval gúnyolódsz Min Yoongi! Na várj csak, meglátjuk ki a főnök.

- Na látod Sora, ezt hívják egoizmusnak! A férfiak már csak ilyenek, de természetesen jól tudjuk ki itt a főnök. - mondom, és az ölembe kapom a kis nevető manót. 


Nagy nehezen elaltattam Sorát, így végre elmehettem fürdeni. Persze Yoongi még sehol, pedig már éjfél is elmúlt. Vettem egy lazító fürdőt, mikor meghallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó. De a fiúk hangját is meghallottam, szóval kipattantam a fürdőből, megtörölköztem aztán felöltöztem, és megálltam a lépcső tetején.

- Szerinted alszik már? - kérdezi Namjoon.

- Biztosan, ilyenkor már rég alszik, ha csak Sora fel nem ébred. - mondja Yoongi.

- Mikor akarod neki elmondani? - kérdezi Jin most.

Hogy mit mikor elmondani? Na itt már hegyezem a fülem rendesen, egészen addig míg Tae meg nem indul a lépcső felé és meg nem pillant. A szám elé teszem a mutató ujjam, hogy hallgasson.

The moment → BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant