Másnap reggel csöndben iszogattam a kávét az ágyunkból,Suga meg még aludt. Egyszer csak kivágódik a szobám ajtaja,és anyám felordít,hogy mennyire örül,hogy láthat,én pedig sikeresen magamra borítottam a meleg kávét ijedtembe. Fel se fogtam,még hogy ez hogy történhetett,de azt totálisan felfogtam,hogy Yoongit felébresztették.
- Hailee tudtad, hogy az ágyadba egy kínai fekszik!-visítozik a nagyanyám.
Megköszörültem a torkomat,és felálltam hogy üdvözöljem a kiváló családomat.
- Nektek is sziasztok!-kezdem.-Mama,ő nem kínai hanem koreai,és a barátom.-közlöm vele,vagyis velük.
Anyámat és nagyanyámat egyaránt a szívroham kerülgeti. A húgom pedig jót röhög magában. Anyám megragadja a karomat és kivonszol a folyosóra,majd szembe fordít magával.
- Elment az eszed? Még is hogy lehetsz együtt egy ilyennel? Melyik utca sarokról szedted ezt össze??-vágja hozzám.
- Tisztázzunk valamit anya.-kezdek a mondandómba.- Ő a BTS egyik tagja Suga,nyilván halvány gőzöd sincs kik ők,de nagyon híresek. És ne sértegesd őt,megértetted?
- Nem érdekel hogy híres vagy sem, ellenzem ezt a kapcsolatot!-hisztériázza.
- Fütyülök rá!
Ott hagytam őt,és bevonultam a szobába,ahol megpillantottam Sugát az ágy szélén ücsörögni. Megfogtam a kezét,és magam után húztam a fürdőbe,de előtte még kiszóltam a családomnak.
- Várjatok meg lent!-kiabálom.
Becsuktam az ajtót magunk után és Yoongi felé fordultam,aki még álmosan nézett rám.
- Ez az amit nem mondtál,igaz?-ül a kádszélére.-Szabad tudnom miért titkoltad el ezt az apróságot?
Lehajtott fejjel álltam előtte,és kerestem a megfelelő választ a kérdésére,de sajna nem találtam. Jobb ha elmondom neki az igazat.
- Tudtam,hogy ez lesz a reakciójuk,és nem akartam,hogy összefussatok,de azt nem gondoltam volna,hogy berontanak hozzám.-darálom le gyorsan.- Sajnálom.-teszem hozzá.
Szinte látom,ahogy a fogaskerekek elindulnak az agyában,aztán megfogjam a derekam és az ölébe ültet.
- Azt hitted,elszaladok előlük miután le kínaiztak?-kérdezi,mire elnevetem magamat.
- Valami olyasmi.
Elneveti magát,aztán belepuszil a nyakamba.
- Olyan buta vagy szépségem.-suttogja a fülembe.- Ettől függetlenül szeretlek.
- Nem vagyok buta!-háborodok fel.-Én is szeretlek.-teszem hozzá.
- Na igyekezzünk,mert még azt hiszik elraboltalak.-gúnyolódik.
Ennek a levét sokáig fogom inni azt érzem.
Magamra kaptam egy fekete farmert,meg egy fehér pólót. Suga szintén egy fehér pólót kapott magára,de ő sima farmert vett fel,aztán elindultunk le. Kezeink összekulcsolva persze. De amikor anyámék ezt meglátták, azt hittem lángra lobban a kezem,úgy bámulta. Az még csak hagyján,de amikor ő és mama úgy bámulták Sugát mint valami ufót na az sok volt.
- Befejeznétek?-csattanok fel.
- Mond csak Hailee,miért van a szája előtt fekete maszk?-kérdezi anyám.
- Anya, Suga nem süket,szóval kérdezd meg tőle.-közlöm.
Annyira kínos ez, és még is nevethetnékem van.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The moment → BEFEJEZETT
FanficHailee Meriwether-Scott remek lehetőséget kap,hogy profikkal dolgozhasson. Ehhez viszont egészen Szöulig kell utaznia. A BTS sminkese lesz. Hailee nagyon boldog,egészen addig míg véletlen rá nem borítja a kávéját Sugara. Ez volt az a bizonyos pilla...