- Yoongi tegyél le!-visítom,miközben a a medencéhez siet velem.
- Jó pancsolást Hailee.-mondja,aztán bedob a vízbe.
Aljas szemét számító dög! Na várj csak Suga,ezért még nagyon kapni fogsz azt megígérem. A medence aljáról úsztam a felszínre,és köhögtem fel a vizet amit sikeresen benyeltem. Kitöröltem a a vizet a szememből,aztán megpillantottam a világ legszebb sötét szemeit.
- Jól esett?-kérdezi.
Nem válaszoltam helyette lenyomtam a víz alá.
- Hailee te mit művelsz?-kérdezi Tae.
- Épp a haverotokat fojtom a vízbe.
- Azért ésszel,még szükségünk van rá.-mondja Jimin nevetve.- Egészen egymásra találtatok.-teszi hozzá.
- Igazán kedves vagy Jimin.
- Ne is mond,tudom.-legyint.
Yoongi felúszik hozzám,aztán magához húz,és a fülembe suttog.
- Nem szép dolog vízbe fojtani a másikat.
- Te csak hallgass!-mondom.
- Skacok jövünk!-kiáltja Namjoon,aztán mindegyik beugrik a medencébe.
- Jó látni téged Hailee.-mondja őszintén J-Hope,aztán megölel. Végül is mindegyik megölelt,V meg el sem akart engedni. - Na és együtt vagytok már hivatalosan?-kérdezi Jungkook Sugától. Rám néz aztán valamit oda súg a maknae-nak,mire az elmosolyodik.
- Mi a helyzet veletek srácok?-kérdezem,hiszen olyan keveset dumálunk.
- Minden a legnagyobb rendben van.-mondja Namjoon.- És,hogy te is itt vagy még nagyszerűbb.
Egy mosollyal válaszolok,aztán V-hez úszok. Aki vigyorogva néz rám,majd elkapja a derekam felemel és behajít a vízbe.
- Mi ez a "dobjuk Hailee-t a vízbe" dolog?-kérdezem köhécselve.
- Talán nem élvezed,hogy itt dobálgatunk?-kérdezi Yoongi.
Kinyújtom a nyelvem rá,aztán lebukom a víz alá és elkapom V lábát,és húzni kezdem lefelé. Nagy nehezen sikerült lehúznom,persze tuti csak mert megadta magát. nagy bőszen mutogatni kezdett,aztán valahogy összetalálkozott az orrunk. Egyből felúsztam a felszínre,majd kis idővel később V is követett.
- Ne értsd félre az előbbit.-mondja V.
- Mit ne értsen félre?-kérdezi Suga a hátam mögül.
- Hogy csúnyát mutatott.-hazudom. Tae pedig nevetni kezd.
- Nők.-jegyzi meg gúnyosan.
Yoongi csak mosolyog, aztán átöleli a derekamat,és állát a vállamon támasztja. Már kezdtem volna elmosolyodni,de mikor megláttam a Block-B-s fiúkat,rájöttem,hogy Sugánál egy a birtoklás.
- Hoppá,csak nem a szépséges Hailee-hez van szerencsénk?-kérdezi Zico önelégülten.
Suga valami morgás félét megereszt felé. Nem is tudom,lehet,hogy Suga időközbe egy kutya lett? És már érzem hogy habzik a szája is.
- Figyelj Blöki viselkedj,oké?-kérdezem tőle viszonylag normálisan.
- Blökinek neveztél?-kérdezi hitetlenkedve.
- Igen,mert itt morogsz meg habzik a szád.
- Szóval egy kutyának tartasz?
- Hát valami olyasminek,de lehetsz egy farkas is, csak kérlek ne vonyíts teliholdkor.-jegyzem meg gúnyosan,mire bele mar a csípőmbe,én pedig megrúgom a lábát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The moment → BEFEJEZETT
FanficHailee Meriwether-Scott remek lehetőséget kap,hogy profikkal dolgozhasson. Ehhez viszont egészen Szöulig kell utaznia. A BTS sminkese lesz. Hailee nagyon boldog,egészen addig míg véletlen rá nem borítja a kávéját Sugara. Ez volt az a bizonyos pilla...