A Sugánál alvásból semmi nem lett,őt hívták a fiúk,engem hívott Gill. Miután elbúcsúztunk egymástól,mindenki ment a maga dolgára,amivel semmi gond nem lenne,ha Yoongi nem kerülne folyamatosan. Ezt játsszuk most már egy hónapja. Bosszant,nem értem mi baja velem. Nyilván csak játék voltam,és elmondhatja,hogy velem is volt némi dolga. Sőt bele vágott a szólókarrierjébe,aminek nagyon örülök. Bárkivel szóba állt,aki nem én voltam. Hálás voltam a vezetőségnek,hogy újra áthelyezett. Miféle hullámvölgybe keveredtem máris? Komolyan nem értem őt. talán már nem is akarom. Valaki olyant szeretek aki tényleg egy hazug disznó! Velem nem fog szórakozni. Rendben Yoongi,játsszunk!
Épp a ruhásszekrényem előtt álltam,mikor kopogtattak.Az ajtó másik oldalán V állt.
- Hercegnő!-ölel meg.
- Tae Tae de jó,hogy itt vagy. Remélem benne vagy egy játékba.-mondom ravaszul.
- Naná! Miről van szó? Meg kell őrjíteni valakit?
- Ühüm,valami ilyesmiről van szó.
- Mond csak Hailee, mi van köztetek Yoongival?-kérdése villámként csapott belém.
- Nem tudom,ezért is van szükségem a segítségedre.-mondom.
- Ez gyerekjáték lesz!-csapja össze a kezeit.-Na,hagy lássam azokat a ruhákat!
V alaposan átnézi a ruhásszekrényemet,aztán hozzám vág pár ruhadarabot,amiket még életemben nem láttam.
- Hát én ebben nem lépek ki az utcára!-jelentem ki.-Úgy nézek ki mint valami ribanc!
- Dehogy is! Ebben a cuccban tuti hasra fog esni.-kacsint rám
- Én ebben akkor se megyek sehova!
Ez tuti a húgom műve,ő hord ilyeneket.
- Ne csináld már Hercegnő! Elképesztően nézel ki.-mondja.
Szégyenlősen mentem V mellett egész úton,annyira kínosan érzem magam ebben a szoknyában meg minden. Komolyan így kell kinézem,ahhoz hogy Ő méltósága a lábaim előtt heverjen? Pontosan mit is akarok?
- Most szépen bemegyünk a Big Hit épületébe,és megleped Sugát.-mondja V.
Bólintotok,aztán V kezét szorongatva lépek be az épületbe és megyek a próbateremhez. Tae a hüvelykujjával simogatja a bőröm. Jól esik,hogy mellettem van. V benyitott.
-Te merre jártál V?-kérdezi gyanakvóan Suga.
Jobbnak véltem hátrébb araszolni,de V utánam kapott.
- Volt némi dolgom.-mondja,aztán maga után húz. Ennyi megdöbbent szempárt már régen láttam. Suga szemei kétszer akkorára nőttek.
- Sziasztok!
Miért bámulnak tátott szájjal? Aztán leesett...ahogy kinézek,egyből pír kúszott az arcomra.
- Csini lett, nem?-kérdezi V.
ESTÁS LEYENDO
The moment → BEFEJEZETT
FanficHailee Meriwether-Scott remek lehetőséget kap,hogy profikkal dolgozhasson. Ehhez viszont egészen Szöulig kell utaznia. A BTS sminkese lesz. Hailee nagyon boldog,egészen addig míg véletlen rá nem borítja a kávéját Sugara. Ez volt az a bizonyos pilla...