Part 4

2K 132 5
                                    

Amikor az oldalamra fordultam,valami meleg és puha dologba ütköztem. Óvatosan nyitottam ki a szemeimet,és ami elém tárult az valami hihetetlen volt. Suga szuszog mellettem, ő az a meleg és puha dolog amibe bele ütköztem. Ez még is hogy történhetett meg? Azon az ágyon alszom,amin lehajtottam a fejem? Vagy a másikon? Nagyon lassan felültem,és kétség kívül a "saját" ágyamban aludtam. Elaludt volna mellettem? De hogyan? Én nem értem. A párna alá nyúltam,és előhúztam a telefonomat,megnyomtam a lezáró gombot, aztán a kijelző életre kelt,és megmutatta az időt. 4:00.Visszacsúsztattam a készüléket a helyére és lefeküdtem. Nem bírtam visszaaludni,vonzotta a tekintetem az előttem szuszogó Suga. Arca olyan békés volt, tökéletes még mindig. Első perctől megfogott. Talán korai lenne azt mondani, hogy szeretem? Igen valószínűleg az. De azt hiszem minden egyes nappal erősebb amit érzek iránta. Hisz még nem ismer. Nem tudja ki is az a Hailee Meriwether-Scott. Nem tudja ki is vagyok valójában. Csak egy lány vagyok a sok közül aki nap mint nap megfordul az életében. A gyakornokiságom nem tart tovább 1 évnél. 

- Bárcsak örökké tartana ez a pillanat.-suttogom,mire megmozdul az én szívem pedig megáll. De csak jobban közelebb húzódik. Hozzá bújok és lassan elalszom.


Mivel a fiúk interjún vannak,így van esélyem kilógni és visszamennem a szállásomra. A táskámmal a vállamon,indultam el az interjúról. Már majdnem beszálltam a taxiba mikor a vállamnál fogva visszarántottak. 

- Még is hova mész?-kérdezi Suga.

- Megőrültél? A szállásomra megyek.-mondom dühösen.

- Nem tudunk úgy vigyázni rád,ha ellógsz Hailee.-mondja.

- Nem kértem,hogy vigyázzatok rám Yoongi! És most eressz hagyj menni a dolgomra. Tudtommal egy interjún kéne lenned.-mondom ingerülten. 

- Rendben,legyen ahogy akarod menj a makacs fejed után,de ha bármi bajod történik,engem ne keress!-vágja a képembe,majd beviharzik az épületbe.

Az incidens után nem láttam őt, nem keresett. Én pedig felhívni se tudom, a száma sincs meg. A telefonom csörgése zavarta meg az elmélkedésemet.

- Hailee életben vagy még?-kérdezi anya.

- Igen,ne aggódj.-mondom.

- Már hogyne aggódnék? Nem jelentkeztél.

- Sajnálom...Figyelj,hívlak majd,de most dolgom van.Szia Anya.

Este a fiúkhoz mentem,beszélnem kellett Sugával,hiszen csúnyán bántam vele. Nem érdemelte meg hogy így viselkedjek vele. Kopogni kezdtem az ajtón,aztán szembe találtam magam a keresett személlyel. 

- Szia.-köszönök neki.

- Szia.

- Sajnálom a délelőttit.

- Igazán?- kérdezi meglepődve.

Bólintok. Szigorú arcvonásai nem tévesztenek meg,a szeme vigyorog. Tudom,hogy remekül szórakozik a helyzetemen,hogy itt állok az ajtó előtt és bocsánatot kérek. 

- Bejössz?-kérdezi váratlanul.

- Nem,van még egy kis dolgom a Big Hit-nél.-felelem.

Oldalra hajtja a fejét,ahogy szokta és figyel,hogy hazudok e vagy sem.

- Holnap látjuk egymást.

Bólint,aztán elindulok a lift felé, érzem hogy figyel,nem kell hogy hátra nézzek. Őszintén szólva,túl sok dolgom nincs, csak szeretnék bemenni a táncterembe. És ezt is fogom tenni. A taxi ki tesz az épület előtt,én pedig magabiztosan megyek be.  A táncteremig meg se állok,amikor megérkezek ledobom  a táskám a tükör elé. Elindítom a BTStől a Danger c. számukat,és táncolni kezdek. Ismerem a koreográfiájukat, a kedvencem. Suga részénél nagyon koncentráltam,aztán valaki megpörgetett,az a valaki Yoongi volt.

The moment → BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now