Part 8

1.8K 130 9
                                    


Amikor felébredtem,Suga még aludt ezért nagyon halkan osontam a cuccaimhoz,hogy átöltözzek,aztán nyúlcipőt húzzak. Magyarán leakarok lépni. Villámsebességgel kaptam magamra,egy virágos egybe ruhát és egy sarut. Ahogy elnézem Suga harminc méter mélyen húzza a lóbőrt,szóval nem fog felébredni. Mikor kiértem a folyosóra, fellélegeztem aztán beugrottam a liftbe,hogy végre lejussak a földszintre. A földszinten V és Jungkook beszélgetett,mikor megláttak mind ketten a nyakamba ugrottak.

- Hercegnő,de jó hogy látunk!-mondja V. 

- Igen hercegnő,nagyon örülünk hogy látunk.-mondja Jungkook.

Kis híján megfojtanak,olyan szorosan ölelnek. 

- Én is örülök fiúk,de nem kapok levegőt.-motyogom a vállukba.

- Nem baj,legalább nem kell a Block B-vel lenned.-mondja Kookie.

- Szóval inkább megöltök,értem én.

Nevetni kezdtek,majd elengedtek aztán jól megnéztek maguknak. 

- Csodaszép vagy Hailee.-mondja Jungkook,V pedig hevesen bólogat. - Suga alszik még?-kérdezi V.

- Honnan tudjátok,hogy nálam aludt?-kérdezem.

- Hát másnál nem alhatott,csak nálad.-mondják.

- Bárki másnál is aludhatott volna,de igen alszik még.

- Szeretnéd tudni mit mondott mikor átjött hozzád?-kérdezi V. 

- Nem.-hazudom.

- Azt mondta...-kezdi Jungkook.

- De nem érdekel.-mondom.

- Hogy nem bírom nézni,ahogy bámulják a nőmet azok a perverzek.-fejezi be V.

- Hát én ezt nem veszem be.-mondom nevetve.

- Pedig ezt mondta.-mondja V komolyan.

- Hercegnő szerinted kitaláltuk? Kérdezed meg a többieket,ha nem hiszel nekünk.-mondja sértődötten Kookie.

- Sajnálom,nem akartalak megbántani titeket,csak egyszerűen képtelen vagyok elhinni.-mondom megsemmisülten. Elmosolyodtak.

- Ő nem fogja ezt bevallani,idő kell neki,hogy tisztázza az érzéseit,nem akar hibázni.-magyarázza Tae.

Elgondolkodtam azon amit most mondott,talán én is ilyen vagyok? Nem tudom elmagyarázni mit érzek,csak szükségem van Yoongira. Mindig mellette akarok lenni, érezni az illatát,a szívverését, a test melegét, a csókját. 

- Elpirultál hercegnő.-mondja vigyorogva Tae. Gyorsan az arcomhoz kapok.

- Csak nagyon...melegem lett.

- Pff,persze.-cukkol Kokkie.

- Na jó fiúk,majd találkozunk.-hadarom,majd elviharzok,de a nevetésüket hallom még.


Elérkezett az este,és mivel a hülye idióta banda feltartott,késésben voltam. Berontottam  BTS öltözőjébe,mire mindegyik megijedt,aztán mindegyik megölelt. Itt megint csak Suga volt a kivétel. Úgy bámult rám,mintha valami rosszat csináltam volna. 

- Na, Tae betegyem a kontaktlencsédet?-kérdezem tőle,nem törődve a sminkesekkel. 

- De be ám!-mondja,és már adja is a kezembe.

- Na de kisasszony,ezt nem teheti!-mondja az egyik sminkes.

- A kisasszony, azért van itt mert mi kértük.-kel a védelmemre Rap Monster.

The moment → BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora