Kb reggel fél 10 körül keltegetett Dávid. Sosem keltem még ilyen nehezen. Nem bírtam nyitva tartani a szemem és azt se tudtam mi van vagy mi nincs. Eh. És ami a legrosszabb hogy khm.. nem csak az agyamnak volt reggel hanem ott lent is "valamimnek". Szerencsére Dávidnak ez nem tűnt fel mivel magamra húztam a takarót de engem akkor is zavart. Oda tólt az ágy mellé egy kis gurulós lábú asztalt és letett két poharat ami mellé egy kávés kancsót rakott, valamint cukrot és tejet.
- Uhm.. nem tudom hogy szereted.. ne haragudj- szólalt meg végül. Az arckifejezese alapján úgy vettem észre elszégyellte magát kicsit -
- Semmi baj. Egyébként tejjel és két cukorral. - mosolyogtam rá -
- Megjegyzem - mosolygott vissza -
Bekapcsolta a tv-t és leült mellém az ágyra. Zavarba ejtően közel húzódott hozzám, de próbáltam nem erre gondolni és megittam a kávémat. Lustán hátradőltem az ágyon mikor eszembe jutott, hogy még mindíg nem kérdeztem meg tőle. Tétováztam kicsit, hogy meg merjem e kérdezni, de túlságosan érdekelt ahhoz, hogy ne kérdezzem meg. Azthiszem két napja gyötör a gondolat, hogy Dávid valamit elhallgat előlem. Nem halogatom tovább a dolgot. Jobb lesz ha most meg kérdezem.
- Dávid.. - ültem fel az ágyon -
- Hm? -kapta tekintetét felém-
- Lenne egy kérdésem. De szeretném ha őszintén válaszólnál nekem.
- R-rendben. -mondta kissé kétségbeesett arckifejezéssel -
- Tudod multkor, mikor felhívtál, hogy átjöhess mondtad, hogy bántani akar valaki. Mikor megkérdeztem, te azt mondtad, hogy az ex barátnőd új pasija az. De ezután azt is mondtad, hogy sosem volt még barátnőd, de akkor ki akart bántani? Egyáltalán volt ott valaki, vagy csak kitaláltad?
- Nem csak kitaláltam.. Az mindegy, hogy ki volt, de valaha ő volt nekem a legfontosabb ember az életemben.
- Egy legjobb barát?
- N-nem. Attól sokkal több volt. De.. hagyjuk ezt kérlek. - hajtotta le a fejét-
- Rendben. Sajnálom, hogy felhoztam, csak.. érdekelt. - hagytam rá a dolgot, ugyanis láttam egy könnycseppet legördűlni az arcán. Elkönyveltem annyinak, hogy valószínűleg valamelyik családtagja.De miért hazudta azt, hogy az exe pasija? Egyre több a kérdés és válaszok hiányában szenvedek. Legalábbis ameddig meg nem kérdezem mi is volt. Annyira sebezhető. De meg sem mondanám róla ha nem ismerném.
Néhány perc csend után felállt és kivitte a tálcát amin behozta a tejet a cukrot és a kávét majd visszajött és leült velem szembe az asztalra.- Mész ma valahova?
- Én nem. Te?
- Nem terveztem mára semmit.
- Van kedved eljönni velem strandra?-vetettem fel az ötletet-
- Uhn.. Nem tudom. Nem igazán szeretek strandra járni.
- Miért?
- Hát, túl sok az alúl öltözött lány amit nem igazán szeretek.
- De.. az jó, nem?
- Mármint.. alúl öltözött ember..
- Értem.. - dehogy értem. Jesszusom. Most vagy én vagyok hülye vagy Dávidot abszolút nem érdeklik a lányok. Vagy lehet, hogy csak nem jön be neki ha ennyire kevés a ruha a lányokon. Na, jó. Ez abszúrd. Ugyanazt mondtam el majdnem csak kicsit másképp. Pfu. Miért ilyen bonyolúlt nekem ez a fiú?! -
YOU ARE READING
Bastard soul
RomanceŐ pedig ott állt előttem. Szemöldökét összehúzva és homlokráncolva sírta el magát én pedig reflex szerűen tártam szét karjaim és öleltem magamhoz. Fejét a mellkasomba fúrva karolt át és szorított magához. Állam a fejére tettem és csak álltunk én ped...