Következő a szituáció.

1K 56 11
                                    

Kedves olvasóim!
Nem tudom mennyien fogjátok még ezt látni, mivel most is telefonról írok de azért leírom.
Szóval az a nagy helyzet, hogy ugye régóta ígérgetem, hogy ekkor meg akkor aktívabb leszek, viszont az egész dolog a laptopomtól függött és még most is. Nagyjából nyár közepe óta nem akar működni töltő, csatlakozó és egyéb problémák miatt (elméletileg), de gyakorlatilag az egész belseje szarrá volt menve mint kiderült, valószínűleg  még az üzletben lévő megpróbáltatásai miatt sajnos, mivel én másfél év alatt kétszer ejtettem le (pontosabban lecsúszott az ölemből mikor az ágyon használtam) így tulajdonképpen valószínűtlennek tartom, hogy ötvencentis esés után ilyen mértékben tönkre menjen egy laptop. Valószínűleg más már újat vett volna, de én ragaszkodom a mostanihoz, mivel egyébként elég jó fajta illetve drága laptopról van szó, és amíg meg lehet csinálni addig nem is akarok másikat venni. Szóval lényeg ami lényeg karácsony előtt lett egy szakember ismerősünknek oda adva és azóta vártam tűkön ülve. Megcsinálta a belsejét, új aksi lett véve hozzá és a mai napon vissza kaptam a drágaságom, kifizettük neki az aksit ami kb 15k volt és még 5k egyéb költségek hozzá. Azt mondták, hogy nem jelzi, hogy töltődik, de töltődnie kell neki. Nagyon örültem, tiszta hepi voltam meg minden amíg másfél óra múlva le nem merült úgy, hogy végig töltőn volt. Adtam neki esélyt, és mikor kikapcsolt hagytam töltőn, de elég bizalmatlan voltam, mivel máskor is ez volt. Szóval másfél órán keresztül vártam és vártam, de 5%- ig feltöltött utána már csak merült. Baromi csalódott voltam, szóltam is nevelő apukámnak, hogy valami szar van és mivel szeret (túlságosan is) így neki űlt és éppen most bontotta szét, mivel elmondása szerint a töltő csatlakozójával van valami gebasz. Na hát végül sikerült is neki és mint kiderült elég faszul van összerakva (gyárilag!) úgyhogy nagynehezen kivette a csatlakozót és most megpróbálja a legjobbat kihozni belőle mivel ő is jelentős mértékben ért szerencsére az ilyen dolgokhoz, úgyhogy könyörgök imádkozzatok, hogy meglehessen csinálni és MŰKÖDJÖN RENDESEN HOGY TUJAM FOLYTATNI NORMÁLISAN A SZTORIT MERT MEGESZEM MAGAM.
Nameg mert jelenleg nincs lehetőségem újat venni. Úgyhogy lényeg ami lényeg imátkozzatok velem, mert nem tudom már mit csináljak😩😢😧

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 02, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bastard soulDonde viven las historias. Descúbrelo ahora