Reggel 9:00. Mindjárt kész a reggeli, de Dávid még alszik. Tökéletes alkalom, hogy meg lepjem valamivel. Remélem szereti a tükörtojást, mert én fogom megetetni vele.
Éppen a konyhapult mellett ácsorogtam, mikor megpittyent a mobilom és mikor megnéztem ki írt Levente chatfeje jelent meg.09:05
Szia.
Mizu?Szia.
Épp Dávidnak csinálok reggelit.
Veled?Nem sok. Unalom. Nemrég keltem.
Hogy-hogy csinálsz neki reggelit? Ott aludt nálad, vagy te aludtál ott nála?
Ő aludt nálam. Tegnap találkoztunk és megkérdeztem, hogy nincs e kedve velem aludni.Mármint.. nálunk.
Értem..
Minek akarod, hogy nálad aludjon?
Én nem voltam elég?Ezt hogy érted?
Hát tudod. A kis pajkos éjszakánk, mikor berúgtál.
Pajkos kis éjszakánk?
Jaa, szóval te vittél haza. :DIgen, mindenféle hülyeséget összebeszéltél a haza úton.
Arról motyogtál a hátsó ülésen fetrengve, hogy "minek van lámpa a kocsi plafonján"xDDDD Najóó. Nem gondoltam, hogy úgy kiütöm magam.
Hát én sem. Főleg ami utána történt mikor befektettelek az ágyba. Na az aztán érdekes volt.
Miről beszélsz?
Nem érkezett válasz, viszont kis híján odaégettem a tojást. Vajon miről beszélt Levente? És mi történt akkor? Félek, hogy valami hülyeséget csináltam. Vagy csináltunk. Istenem. Na jó, koncentráljunk a kajára.
Óvatosan kiszedtem a két tojást egy tányérra, majd megsóztam és egy tálcára téve a tányért, kihúztam a fiókot és elő vettem egy villát. Öntöttem narancs levet és elindultam felfelé. Mikor a szobám ajtajához értem, lassan és óvatosan nyitottam be, hogy Dávid fel ne ébredjen. Leültem az ágy szélére és a karját simogatva keltettem fel Dávidot. Nagy nehezen kinyitotta a szemét és felült az ágyon, majd a vállamnak dőlt. Mosolyra húzta a száját és a kezemben lévő tálca tartalmára mutatott.- Azt mind megeszed? - nyöszörögte álmosan-
- Dehogyis butus. Ezt neked hoztam. - borzoltam meg a haját -
- Uuu, köszönööm. - vette gyorsan ölébe a tálcát és jóízűen enni kezdett -
- Szívesen törpe.
Felálltam az ágyról és felvettem egy fekete csőnadrágot és levettem a pólóm. Valaki kezét éreztem meg körbefonódni a derekam körül. Megfordultam és nyomtam egy puszit Dávid homlokára. Meglepődve néztem rá, az üres tálcára és az üres pohárra. Felvettem egy szürke pólót és levittem a konyhába a tálcát és mikor vissza értem Dávid már át is öltözött és a cicákkal játszott. Mosolyogva figyeltem, ahogy eljátszotta a cicával, hogy lelövi, aztán megvakargatta a pocakját. Közben anya kopogtatott az ajtón, hogy megnézze ébren vagyunk-e már. Épp előkotortam a zsebemből a cigis dobozt és kivettem egy szál cigit, mire Dávid kiütötte a kezemből.
- Ne cigizz. Káros.
- Vicces, hogy pont egy olyan mondja, aki ugyanúgy cigizik.
YOU ARE READING
Bastard soul
RomanceŐ pedig ott állt előttem. Szemöldökét összehúzva és homlokráncolva sírta el magát én pedig reflex szerűen tártam szét karjaim és öleltem magamhoz. Fejét a mellkasomba fúrva karolt át és szorított magához. Állam a fejére tettem és csak álltunk én ped...