BÖLÜM-1

1.1K 140 141
                                    

YAZMAYA BAŞLADIĞIM İLK GÜNDEN BERİ YANIMDA OLAN VE BENİ HİÇ YALNIZ BIRAKMAYAN BİRİCİK MELSİA' YA...







Koca binanın önünde durdum. Yıllardır istediğim yerdeyim sonunda. Hayallerim elimden kayıp gidecek derken tekrardan tutunabildim onlara. Hep olamazsın dediler sen hiçbir şeyi beceremezsin dediler ama buradayım. Yıllardır istediğim yerde : Freud ruh ve sinir hastalıkları hastanesi...

İçeriye girip odama ilerledim. Biraz zamanım olduğu için bir şeyler karalamaya karar verdim. Çekmeceden defterimi çıkarıp çizim yapmaya başladım. Kendimi kaptırmış olacağım ki kapı çaldı. İçeriye bir adam girdi. İlk başta dikkatimi çeken özelliği gözleriydi. Ela gözlerinin verdiği etki kalbimin çarpmasına neden oldu. Burnunun düzlüğü ve dudaklarının inceliği o kadar uyumluydu ki. Boyu uzundu ,saçları yoğun ve kumraldı. Kirli sakalları ve bıyıkları insanın yüzüne hafif sancı verecek kadar kısa görünüyordu. Gülümseyince anlam taşan gözleri kısılacak mı merak etmeden edemedim. Yavaşça hasta koltuğuna oturdu. Bunları yaparken gözleri hep yerdeydi. Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.

"Merhaba ben Lina yeni hastam siz oluyorsunuz sanırım adınızı öğrenebilir miyim? " Yavaşça kafasını kaldırdı sonra yüzüme bakmaya başladı. Gözlerime bakmadan yüzümü inceledi. Yüzünde anlam veremediğim bir ifade vardı. Göz teması kurmaya çalışınca hemen gözlerini yere odakladı. Birkaç kere öksürdükten sonra konuşmaya başladı.

"Ben Mirza Kaya zorunlu olduğum için buradayım ve ben hasta değilim " son kısmı biraz bastırmıştı.

"Tamam sakin ol Mirza . Önce kendinden bahset biraz. "

" 25 yaşındayım. Hukuk üniversitesi mezunuyum ama çalışmıyorum. "

"Neden? "

"Öyle " İşte en nefret ettiğim kelime ama o an anlamıştım bu öyleleri hep duyacaktım.

"Başka... Yani kendinden bahset aile hayatın aşk hayatı... "

" Benim öyle hayatlarım yok. "

"Neden yoklar ? Mirza anlatmadan çözemeyiz. "

Ayağa kalkıp bana yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Bak psikiyatr bozuntusu sana hiçbir şeyimi anlatmaya niyetim yok. Daha 5 dakikadır tanıdığım bir kadına 25 yıllık hayatımı anlatmayacağım. Alınma ama sana ve senin gibilere asla güvenmiyorum. Sırf Emre istediği için buradayım " Bunları söylerken gözlerini kaçırıyordu. Bu dikkatimi çekmişti.

"Bana her şeyi anlatacaksın ve buna seni ben zorlamayacağım. Çünkü güvenini kazanacağım. "

" Oyun mu istiyorsun Bayan PSİKİYATR öyleyse varım "

"Bende bayım bende varım " daha seans bitmemişti ama arkasını dönüp gitti. Ondan sonra bir kaç hastam daha geldi ve gitti. Öğlene doğru hastam kalmayınca İpeği arayıp odama çağırdım. İpek burada aramın en iyi olduğu insandı. İnsanlara karşı pek iyi olduğu söylenemez.

"İpek şu yeni hastam Mirza . Onun ne sebeple getirildiği , önceden gittiği psikiyatr servislerin numaraları hakkında bilgileri bana atar mısın? "

"Tamam hemen gönderiyorum Lina "

"Teşekkürler "

"İyi çalışmalar" deyip odadan ayrıldı. Dakikalar içinde mail geldi.

HASTA BİLGİLERİ

HASTA ADI:MİRZA KAYA

PSİKİYATR BAŞVURMA SEBEPLERİ: SİNİR KRİZLERİ VE İNTİHAR

 PSİKİYATR(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin