Bu bölümde görsel bulunmaktadır.
"... Güle güle kardeşim"
Sıra bendeydi yavaşça ilerlerken Cengizhan ile ilgili anılarım aklıma geldi diğerlerinin aksine onunla çocukluktan beri arkadaştım.
Kürsüye vardım ağlamadan durmak için kendimi zor tutuyordum, o bunu asla istemezdi.
- açık olan hava birden sağanak yağmura bıraktı kendini-
"Bazı günler karşı komşumuzun bahçesinden erik çalar eğlenirdik,"
Kendi aramızda bir inanç oluşmuştu her zaman " ben öldükten sonra gökyüzünde yürüyen bir insan olacağım " derdi. Beni kaç kez ölümden, tutuklanmaktan veya dayak yemekten kurtardığını sayamam bile ama ben seni kurtaramadım Özür dilerim en iyi dostum. Güle güle kardeşim"
Onu yavaşça suya bıraktım, ateşe verdim. kolumu omzuna atıp gezerdik şimdi o yanımda yok oluyordu vasiyeti;kendi küllerinin, eski suikastçilerin küllerinin döküldüğü, Ejder tepesinden dökülmesiydi.
Eski halinden eser kalmayan Cengizhan'ın kül olmuş bedeninin bulunduğu Teknenin ipini her çektiğim zaman Şimşek misali anılarımız teker teker aklıma geliyordu,
Bir keresinde aşık olduğu kıza açılmak için saçma bir yöntem bulmuştu: tam o geçeceği sırada balkondan aşağı sarkacak, onu öperek teklif edecekti. Hafif bir gülümseme ardından "Bende onu bacaklarından tutup aşağıya sarkıtacaktım" dedim.
Aras söylediklerime anlam veremedi."kim bilir kafasında neler dönüyor" Diye Ceyhuna seslendi.
Cengizhan elime ulaşınca küllerini yavaşça kutsal kaseye doldurdum, artık Ejder tepesine çıkma vaktiydi.
Yavaşça ilerledik yaklaşık 2 saat sonra oraya varmıştık.
Gelenek icabı külleri üstad Altaïr ibn la'ahad dökmeliydi ancak bu onuru bana bahşetti.
Şimşek gürültüleri, yağmur damlalarının toprağa çarpma sesi ve gök gürültüsü eşliğinde elimde kutsal kase ile ilerledim,
Kapağını açtım, yüzlerce Suikastcının küllerinin döküldüğü kaseden şimdi en eski dostum Cengizhan'ın külleri dökülecekti.
Dudaklarımdan şu sözler döküldü
İntikamını alacağım kardeşim huzur içinde dolaş.
Requiescat in pace
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan
AdventureBir zamanlar çocuktuk, hepimiz... Kin ve hırs ile büyütüldük, adalet ve aydınlık için çalıştık ! Yıllar boyu süregelen çabalarımızın meyvesini toplayacakken... ihanete uğradık, en yakınlarımızdan ve dostlarımızdan ! Zariet'in huzurunda S...