Bu bölümde görsel bulunmaktadır.
2 günün sonunda bir kere
"uyumak" kelimesi duymadık, en sonunda küçük bir kulübenin pencerelerinden parlayan mum ışığı yorgunluktan çökmüş göz torbalarımızı son kez iyice gererek o cama yöneltti,
Hilâl çoktan atını o yöne ilerletti bizde onu takip ettik.Atlarımızı ufak ahıra yerleştirip yavaş adımlarla kapıya yöneldik kapıyı açan kişi korkmasın diye belkide bizden Bir tık daha sevimli olan Hilâl kapıyı tıklattı.
İçeriden bir ses geldi. "Öffne die tür swester (kapıyı aç kız kardeşim)"
Anlaşılan alman bir ailenin eviydi
Kapıyı açınca küçük kıza misafir olduğumuzu günlerdir uyumadığızı söyledik kız
"Ich kann süre Sprache nicht (dilinizi anlamıyorum)"
Dedi "mama! Bruder (anne! Ağabey)" Diye annesini ve ağabeyini çağırdı.
Ağabeyi gelip "buyrun" Diye seslendi artık arkada Bayılacak kuvvetim bile kalmamışken YATACAK YER ARIYORUZ ! diye bağırdım çocuk kapının kenarında ki palayı eline aldı aynı anda Aras kılıcının sapını tuttu "mein Freund! (dostum!) Size zarar vermeye gelmedik sadece yatacak yer arıyoruz" dedi.
Çocuk bizi içeri aldı üstümüze rahat bir şeyler verdi, çocukluğumdan beri pijama giymemiştim.
Anne önümüze sıcak bir çorba koydu 2 3 saniye sonra kaseler 5 saniye önceki haline döndü.
O evin daha sonradan konaklama yeri olduğunu öğrendik, Hemen yatıp uykuya dalasım vardı.
Ufak bir sohbetten sonra annenin isminin Blend,
küçük kızın MagnildBüyük ağabeyin adı Georg küçük erkeğin adı Geoffrey olduğunu öğrendik.
Yatma vakti gelince kötü bir haber ile sarsıldık e kadar mühim bir konu tartışılır ancak sadece 6 yatak vardı ve bunlardan 3 tanesi evin büyük oğlu,küçük çocuk ve kızın yatağıydı tartışmaya girmedim küçük çocuk bendeydi, küçük kız Mary ile, büyük oğlan ise yerde yatacaktı. Yatağa uzandım ve küçük çocuğa yer ayırdım.
Oda tahtadan ve eskimiş mistik inançlara göre süslenmişti.
Karşıda yatan Arasa nereden almanca biliyorsun diye sordum "ahh dostum alman bir dostum vardı, ben çapkın biriyim" dedi ve hafif bir tebessüm etti, ufak şakalaşmadan sonra Tam uykuya dalıyordum ki bir ses ile uyandım, küçük çocuk " siz savaşçı mısınız diye sordu"
"evet sanırım öyleyim" dedim.
"çok havalı ! bende sizin gibi büyük bir savaşçı olacağım" diyerek heyecan ile tepki verdi.
"küçük dostum bazen savaşçılar günler boyu uyumaz ve güçsüz düşer eğer sende uyumaz san güçsüz düşer ve savaşçı olamazsın."
çocuk hafif bir düş kırıklığı ile uykuya daldı.
Çocuğu başımdan savdim Benimde gözlerim yavaşça kapandı ve sonunda huzurlu bir şekilde uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan
AdventureBir zamanlar çocuktuk, hepimiz... Kin ve hırs ile büyütüldük, adalet ve aydınlık için çalıştık ! Yıllar boyu süregelen çabalarımızın meyvesini toplayacakken... ihanete uğradık, en yakınlarımızdan ve dostlarımızdan ! Zariet'in huzurunda S...