Masyafa Doğru 3 - Görev ve sonuç (Sezon finali)

27 3 0
                                    

herkese iyi okumalar dilerim yorumları ve beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın.

Bu bölümde görsel bulunmaktadır.

Düzeneği kapıya yerleştirdikten sonra hızlı hareketler ile barikatın arkasına geçtim.

"Aras son derece dikkatli olmalısın içeride bizi bir taburda karşılayabilir bir askerde ne olacağını bilmiyoruz!"

Aras; "en az senin kadar dikkatliyim hazır ve nazırım, Anne"

"Annen değilim, sadece dostunum Aras ve çok ciddiyim"

Aras; "Bu kapı niye patlamadı hala ?"

küçük bir gürültü ile kapı yerinden oynadı ve ardından düştü, yayı elimde hazırlayarak kapıdan içeriye daldım, arkamdan Aras hızla girdi, Aradığımız binbaşı olduğunu düşündüğümüz yerde korkak bir şekilde saklandığı köşede bekliyordu.

Aras bir hışımla adamı saklandığı yerden çıkarıp önümde diz çöktürdü.

Binbaşı; "Lütfen beni bırakın gideyim kimseye kötülüğüm dokunmadı" Diyen tapınakçı binbaşına

"Öldürdüğün çocuklarında kimseye kötülüğü olmamıştı ! söyle şimdi onların tek suçları Kızılderili mi olmaktı?" diye sertçe yanıt verdim.

uzun bir sessizliğin ardından Arasın sesiyle irkildim.

Aras;"Öldürelim pisliği !"

diye beni gaza getirirken hançeri çıkarıp binbaşının kalbine sapladım.

"Diğer asalaklar başımıza üşüşmeden buradan uzaklaşmamız lazım" diyerek Aras'ı uyardım,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Diğer asalaklar başımıza üşüşmeden buradan uzaklaşmamız lazım" diyerek Aras'ı uyardım,

kılıcı elime alıp binanın gıcırdayan tahta merdivenlerinden sessizce inmeye çalıştım alt kata bir göz attığımda aşağıda bir birliğin bizi pusuya düşürdüğünü fark ettim, hızla durmamın ardından Aras bana çarptı ve çıkan sesten irkilen bir askerin silahından çıkan mermi ile bir birlik üzerimize yağmur gibi mermi indirmeye başlamıştı.

aramızda duvar olduğu için mermiler kalasları yıkıp bize ulaşamıyordu hızlı sürünerek yukarı çıktım, Aras çoktan yukarıda çıkabileceğimiz bir delik arıyordu, binbaşının odasına koştuk.

Çatıya açılan bir merdiven vardı Aras ilk çıktı bende arkasında onu savunmak için merdivenleri kontrol ettim.

Çatıya çıkmayı başarınca merdiveni hızlı çekip çatı kapağını kapattım üstüne merdiveni sabitledim eğer bir çıkış bulamazsak burada mahsur kalabilirdik, etrafa baktığımda hiç bir şey göremiyordum oda zifiri karanlıktı...

Kaybolan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin