,,Je to tady!!!'' zavolala moje nevlastní sestra Cassandra. Zavřela jsem dveře od Dia a běžela se podívat, co se stalo. Došla jsem na nádvoří, kde Cassandra pobíhala ve svých drahých šatech a s obálkou v ruce. Přiběhli ještě můj vlastní starší bratr Kendall, otec a nevlastní matka.
,,Co se stalo?'' zeptala se matka.
,,Přišla pozvánka na ples!'' vykřikla celá bez sebe. Otevřela obálku. Když se podívala na dopis v něm a kartičky, hodila po mě znechucený pohled. Její matka k ní přiběhla.
,,Princezno, děje se něco?'' zeptala se jí se starostlivým hlasem.
,,Persea je taky pozvaná.'' zamumlala.
,,To je snad dobře, ne? Všechny dívky z království jsou pozvané.'' zastal se mě můj bratr. Cassandra nad námi povýšeně odhrnula nos. Upravila si šaty a šla do domu. Za ní jako ocásek její matka. Na místě, kde předtím stála ta princeznička, ležela pozvánka určená mě. Vzala jsem ji do ruky. Krásným zlatavým písmem bylo na pozvánce moje jméno... Persea Eliot Blackwoodová... Jak vznešené jméno pro tak obyčejnou holku... Za tři dny bude ples, kde si náš princ vybere svoji nastávající a jak znám Cassandru tak udělá vše proto, aby si princ Liam vybral ji...
,,Měla by sis jít nachystat šaty, jinak si tě princ nevšimne.'' uculil se Kendall. Zasmála jsem se a šla si teda nachystat šaty na ples...
--------------------------------------------------------------------------
Liam,,Princi Liame!'' volala mě moje chůva. Schovával jsem se v královských stájích před svými povinnostmi. Musím si vyzkoušet oblek na ples. Za tři dny budu mít 21. narozeniny a uspořádá se ples, kde si budu muset najít budoucí manželku a královnu... Jak staromódní!... Jsme v 21. století, to si opravdu musím vzít jen urozenou dívku, aby byli všichni spokojení?... Znovu: Jak staromódní!...
,,Tady jste princi!'' vykřikla nadšené moje chůva. Chytla mě za ruku.
,,Pojďte se nachystat.'' řekla a táhla mě ven ze stájí.
,,Vždyť je to zbytečný! Nechci se ženit!'' vykrucoval jsem se. Chůva se ke mě otočila.
,,Já vím... "Jako budoucí král potřebuju svoji královnu!... Chápu, ale přece kvůli tomu nebudou rodiče pořádat ples!?'' řekl jsem. Paní Lasterová si povzdechl.
,,Je to tradice. Váš otec se takhle seznámil s vaší matkou. Možná si taky najdete někoho koho budete milovat.''
,,Tak na to jsem zvědavej...'' zamumlal jsem si sám pro sebe. Naštěstí to moje chůva neslyšela. Odešel jsem s ní na zámek a poté do své komnaty...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Caues!!!
Rozhodla jsem se přepsat celou Královskou romanci, takže tady je nová první část. Upozorňuji, že nebude o Rossovi, ale dejte téhle storce šanci!!!! Plánuju to dlouho a nechci psát něco, co nebude nikdo číst. Příběhů o Rossovi je tu spousta, tak jsem se rozhodla pro nového hlavního hrdinu :D Doufám, že se bude story stejně líbit jako ostatní příběhy ode mě :D #NoEgoista :D
ČTEŠ
Královská romance
RomanceOna si od mala žila svůj život plný zvířat, umění a hudby ... On se od mala připravoval na den, kdy usedne na trůn se svojí královnou... Oba by nikdy nenapadlo, že jedno setkání jim změní celý život... ,,Můžeš mít cokoliv na světě, pokud si mě vezme...