6. Jak to můžeš říct!?

184 9 12
                                    

Liam

,,Viděla jsem vás se líbat s tou Cathrine.'' promluvila poprvé za cestu do nemocnice. No tak to hezky začíná...

,,Perseo, j-já...'' nenechala mě domluvit.

,,Neomlouvejte se. Stejně mezi námi nic není, takže mě to může být jedno s kým se budete cucat.'' zamumlala. Jak to může říct!? Vždyť jsme se spolu líbali a leželi v posteli, tak co vykládá, že mezi námi nic není. Dokonce jsem i řekl "Miluju tě"...

,,Jak to můžeš říct!?'' řekl jsem, co nejvíc v klidu.

,,Normálně, vaše veličenstvo!'' vyprskla a dál se dívala z okýnka. To byla poslední kapka... Zajel jsem za krajnici a zastavil.

,,Jak můžeš říct, že mezi námi nic není!'' podíval jsem se na ni. Asi není tak úžasná, jak jsem si na začátku myslel.

,,Protože, kdyby něco bylo... Nelíbal by ses s tou děvkou!'' křikla a vylezla z auta. Šla podél dálnice. Nemohl jsem ji tady nechat. Vylezl jsem z auta. Rozběhl jsem se k ní. 

,,Perseo!'' volal jsem na ni. Ignorovala mě. 

,,No tak, Perseo, neblbni! Pojď do auta! Odvezu tě do nemocnice!'' dál jsem na ni volal. Zastavila se podívala se na mě. Asi chvíli váhala, co má dělat, ale nakonec kolem mě jen prošla a nastoupila si do auta. Otočil jsem se. Seděla vzadu. Zahřmělo. Podíval jsem se na oblohu. Nebe bylo pomalu pokryté bouřkovými mraky. Na tvář mi dopadlo několik malých kapek a postupně déšť sílil. Nastoupil jsem do auta na místo řidiče. Nstartoval jsem a spolu s Perseou vyrazili k nemocnici. Cestou už jsme ani jeden nepromluvili. Dojel jsem před londýnskou nemocnici. Persea hned vyrazila z auta a běžela dovnitř. Nevěděl jsem, jestli mám jít taky nebo se na to vykašlat a jet domů.... Kdybych tady zůstal, asi bych si vysloužil ne moc pěkných slov od Persey, ale když pojedu zpátky k zámku, tak ke mě bude král cpát Cathrine a nepotřebuji si to ještě víc podělat u Persey... Zaparkoval jsem před vchodem, oblékl si bundu, nasadil si kapuci a brýle a mohl vyrazit ven. Musím si dát pozor, abych na sebe neupoutal pozornost. Kdo ví, co by si o tom pomysleli novináři... Došel jsem k recepci. Chtěl jsem se zeptat, kde je Kendall Blackwood, ale to jsem zahlédl Cassandru. Namířil jsem si to k nim.

,,Ahoj.'' pozdravil jsem. Cassandra se na mě ze začátku dívala, jako na nějakého bezdomovce, ale jen jsem sundal brýle, hned pochopila, kdo jsem. Začala se upravovat. 

,,Ehm... Princi, co vy tady?'' usmála se a tak nějak křečovitě stála a dívala se na mě.

,,Dovezl jsem Perseu.'' odpověděl jsem jí. Úsměv vystřídala nenávist. Asi nemá Perseu zrovna v lásce.

,,A neříkej mi "princi" jsem Liam.'' řekl jsem a podíval se na dveře. Byly prosklené, takže jsem viděl Perseu, jak se objímá se svým bratrem. Šel jsem ke dveřím. Zaklepal jsem a vešel dovnitř. 

,,Dobrý den.'' pozdravil jsem slušně. Pan a paní Blackwoodovi mne také pozdravili, jen Persea mě pohledem odbyla. Nechci, aby si o mě myslela, že jsem nějaký sukničkář, ale když ona si to nenechá vysvětlit... 

,,Princi, co vy tady?'' zeptal se mě pan Blackwood. Za dnešek to je druhý člověk s touhle otázkou. 

,,Přivezl jsem vaši dceru a prosím, oslovujte mne "Liame"'' požádal jsem ho slušně a podal si s ním ruku. Přijal ji. 

,,Percy, můžeš to přepnout?'' zaslechl jsem Kendall.

,,Jasně, bráško!'' usmála se, vzala ovladač od televize a přepínala kanály. Persea seděla u Kendalla na posteli. 

,,Jak ti je?'' zeptal jsem se Kendalla.

,,Jo dobrý. Prý jsem měl štěstí, že jsem vyvázl jen s lehkým otřesem mozku a modřinami.'' odpověděl. Přikývl jsem. Persea pořád přepínala kanály, až se nakonec zastavila u nějakého dokumentu.

,,Juuu... o Athenách.'' nechala to tam a bedlivě to sledovala. Kendall protočil očima.

,,Už se nemůžeš dočkat, až tam jednoho dne pojedeš, co?'' uculil se na svoji sestru. Persea se jen usmála a sál sledovala televizi.

,,Nezmínila si se, že chceš navštívit Řecko.'' usmál jsem se na Perseu a doufal, že už se trochu uklidnila.

,,Neptal si se.'' odbyla mě a ani se na mě nepodívala. Nechci to napětí mezi námi.

,,Perseo, můžu si s tebou promluvit?'' zeptal jsem se jí.

,,Jestli mi chceš něco říct, tak to řekni teď!'' řekla rázně. Kendall do ni malinko strčil. Podívala se na něho. Kývl hlavou ke mě. Persea si povzdechla. Vstala z postele a vyšla z pokoje. Následoval jsem ji. Cassandra seděla před pokoje a dívala se do mobilu a poslouchala muziku, takže si nás nevšimla. 

,,Kde si chceš promluvit?'' zamumlala otázku. Chytl jsem ji za ruku a táhl do auta. Nastoupili jsme.

,,Kudy se jede k vašemu domu?'' zeptal jsem se jí. Chvíli neodpovídala, ale pak prozradila cestu. Jeli jsme asi 5 min a opět ani jeden nepromluvil. Když jsme dorazili před jejich dům, zaparkoval jsem a rychle přeběhli déšť. Persea odemkla a my vešli dál. 

,,Dáš si něco k pití?'' zeptala se mě. Usmál jsem se na ni.

,,Ne, děkuji.'' zakývala hlavou. Stáli jsme v předsíni. Po chvíli jsme se přesunuli do obýváku.

,,Chtěl bych ti vysvětlit to na zámku.'' promluvil jsem a tím přerušil to hrobové ticho.

,,Do toho!'' vyzvala mě.

,,Když si se zeptala "Jak to mezi námi je?" nevěděl jsem, jak ti mám odpovědět. Chci, aby mezi námi něco bylo, ale můj otec by to neschvaloval. Navíc jsem ani nechtěl, aby tě pronásledovali novináři... A to s tou Cathrine... Moc mě to mrzí! Věř mi, že kdybych to mohl vrátit, udělám to!... Nic s ní nemám!'' vysvětlil jsem jí to všechno. Hleděla na mě. Její oříškové oči se plnily slzami. 

,,Půjdu se napít!'' vydechla a odešla. Seděl jsem na gauči a čekal, kdy se vrátí. Ale já nemohl čekat, chtěl jsem vědět, jestli pořád mám u ní ještě šanci. Zvedl jsem se z gauče a sledoval ji do kuchyně. Stála ke mě zády u dřezu. Pomalu jsem se k ní přiblížil. těsně u ní jsem zastavil. Odhrnul jsem jí pramen vlasů z ramen. Malinko se zachvěla po mém doteku.  

,,Miluji tě, princezno!'' pošeptal jsem jí do ucha a políbil ji na krk. Otočila se ke mě.

,,Já...''

----------------------------------------------------------------------------

Caues!
6. kapitola je tu a už máme zápletku! O.o :DDD

Tak co myslíte... Co mu odpoví Persea? Má Liam o ni bojovat nebo si vybrat Cathrine?

Královská romanceKde žijí příběhy. Začni objevovat