17. Nech toho...

130 8 0
                                    

Seděla jsem v křesle a četla 118 stranu knížky Nástroje smrti: Město z kostí. Po chvíli jsem ucítila nádhernou vůni vycházející z kuchyně. Přerušila jsem čtení a šla za tou překrásnou vůní. Vycházela z kuchyně. Liam stál u plotny a vařil. Stál ke mě otočený zády.

,,Pořád jsi naštvaný?'' zeptala jsem se ho a objala ho kolem pasu. Neodpovídal... Odtáhla jsem se od něho. Opřela jsem se o kuchyňskou linku. 

,,Nech toho.'' dívala jsem se na něho ustaraně. Liam dál vařil a mě si nevšímal. Ještě chvíli jsem ho pozorovala. Pak jsem odešla nahoru do Liamovy ložnice. Lehla jsem si do postele a zavřela oči...

---------------------------------------------------------------------------------------------
Liam

Měl jsem už hotový oběd, lasagne. Vím, že je má Persea ráda. Položil jsem talíře na stůl a šel pro Perseu. Hledal jsem ji po celé vile, až jsem ji nakonec našel ve sém pokoji. Spala. Usmál jsem se. Došel jsem k posteli a lehl si k mojí lásce. Pohladil jsem ji po tváři. Malinko se zavrtěla, ale nevzbudila se. Zkusil jsem Plán B. Naklonil jsem se k jejím rtům a něžně ji políbil. Po chviličce jsem se odtáhl. Otevřela svoje nádherné oči a usmála se.

,,Dobré poledne, Růženko.'' pošeptal jsem. Persea se uchechtla.

,,Růženka?'' usmála se. Políbil jsem ji na tvář. Persea mě políbila na rty a přitulila se ke mě. Políbil jsem ji do vlasů. Chvíli jsme takhle leželi a potom jsme odešli do kuchyně na oběd. Persea si sedla ke stolu a já připravil jídlo na talíře. Odnesl jsem to na stůl a sedl si k Persee.

Po obědě Persea umyla nádobí a já si mezitím šel sednout do obývacího pokoje. Zapnul jsem televizi. Zrovna jel nějaký seriál. Chvíli jsem to sledoval a když jsem to chtěl přepnout, vběhla do pokoje Persea.

,,To je Sherlock!?'' stála ve dveřích a její zrak přecházel ze mě na obrazovku televize a zpátky.

,,Asi ano...'' odpověděl jsem a čekal na její reakci a taky jsem se hned dočkal. Skočila za mnou na pohovku a nadšeně sledovala seriál. Jen jsem se nad tím zasmál a přitáhl si ji k sobě. Dívali jsme se na televizi do pěti. Persea na mě ležela a spala. Políbil jsem ji do vlasů. opatrně ji položil na pohovku a šel připravit překvapení pro Perseu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Persea

Vzbudila jsem se na pohovce. Sedla jsem si a rozhlédla se. Liama jsem nikde neviděla, ale na stolku u televize ležela obálka s mým jménem. Vzala jsem ji do ruky a otevřela ji.

Budu tě v osm hodin čekat u jezera. -Liam

Přečetla jsem si a podívala se na hodiny. Bylo něco málo po půl osmé. Hned jsem vyběhla schody do ložnice a hledala v tašce vhodné oblečení na večer. Díky bohům jsem našla světle modré šaty s růžovými květy. Oblékla jsem si je a ještě se lehce nalíčila. Pak si rozčesala vlasy a nechala je rozpuštěné. Už byl nejvyšší čas vyrazit za princem k jezeru. Obula jsem si modré lodičky a šla za Liamem. Když jsem dorazila k jezeru, nemohla jsem uvěřit svým očím. Stál tam malý altánek, který byl ozdobený světýlky a květinami a uprostřed té krásy stál v bílé košili a černých jeanách prince Liam. Došla jsem k Liamovi.

,,Je to nádherné!'' vydechla jsem a rozhlédla se. Liam ke mě přistoupil.

,,Jediné, co je tady nádherné, jsi ty!'' řekl a zadíval se mi do očí. Malinko jsem zrudla ve tváři. Liam se malinko zasmál a oddálil se.

,,Miluju tě a vždycky tě milovat budu. Není den, kdybych na tebe nemyslel a nestrachoval se o tebe. Nechci, aby mi tě někdo vzal a je jen jedna věc, díky které si budu jistý, že my dva budeme spolu...'' řekl svůj nádherný proslov a klekl si přede mě, ,,Perseo Eliot Blackwoodová, uděláš mě tím nejšťastnějším mužem na světě a staneš se mojí královnou?'' zeptal se a vytáhl krabičku, kterou následně otevřel. V ní byl nádherný diamantový prsten. Slzy se mi hnaly do očí.

,,Ano!'' odpověděla jsem a skočila Liamovi kolem krku... Miluju ho a nenechám ho jít...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Královská romanceKde žijí příběhy. Začni objevovat