TANITIM

148 6 4
                                    

Ben doğduğumda anneme inat bıraktığı yerde yerimde durmayan sürekli hep düşen ben.Annem "Yok yok küçükken ben seni çok düşürdüm yaa!İşte bu yüzden sen böylesin" der..Üç kızının içinde bir ben böyleydim.En azından iki ablamdan birine benzeseydim..hayatım bambaşka olurdu.Annem bu halime ne kadar üzülsede benim için dualar etsede..falcılara,türbelere gitsede..şansım dönsün diye hocalara okutsada bendeki kör talih..Annem "Ablan birini buldu!Yakında evlenecek!Öteki de çalıştığı yerde terfi aldı..senin bu salaş halin sakarlığın,beceriksizliğin bir yerde iş tutturamaman..kocada bulamayacağına göre!Ailede de yok..birini mi kınadım da yarabbim..sen kime çektin be kızım" diye hergün söylenir.Bir tek benim bu halime ve sakarlıklarıma katlanan aile dostumuzun oğlu çocukluk arkadaşım Kağan..

Nermin teyze bir kızdan sonra erkek istemiş.Nermin teyze bir oğlu olacağını öğrendikten sonra en sevdiği artist oyuncu Cüneyt Arkın gibi yakışıklı mavi gözlü boylu poslu kareteci olsun kızlar peşinden koşsun diye annemde iki kızdan sonra bir oğlum olsun diye türbelere gidip hep dua etmişler.Ben bunu öğrendikten sonra anneme kızıp "Sen benim kız olacağımı öğrendikten sonra sen niye Türkan Şoray'ın resimlerine bakmadın.Ben doğana kadar filmlerini izleyip niye dua etmedin en azından Türkan Şoray en sevdiğim bayan oyuncuydu" diye söylenirken malesef gel görki mavi gözlü boylu poslu kızlar peşinden koşan ve kızlara hava atmak için kas yapıcam diye şimdide spora giden çapkın Kağan bey!

Uzun saçlarım sarı olsada kabarık haliyle başa çıkamayan gözlerim iri ve yeşil olsada aynada kendimi beğenmeyen..neden ablalarımın güzelliğinden yüzde biri bana bulaşmamış diye yakınan kısa boyumla ve şansızlığımdan dolayı sakarlıklarımla kaderime kendime lanet ederken en azından ablalarım gibi yetenekli yada sakar olmasam..sadece yüzde birlik bir şans istiyorum diye yalvarırken "Yarabbim dünyadaki bütün taşları benim ayağıma dolandırmak zorundamısın!Niye ben?" deyip benim küçük kızım diye beni seven babamın gözünde melek olan ve her sakarlığımın sonucunda Kağan'a koşup onun yanında "Rezil oldum yine" deyip ağlayan ben Melek..Tabiki felaketler meleği sakar Melek..

Ben onun gözünde hep sakarlıklarımla bir aptal gibi görünüyorken ve o benim bu halime bile gülerken o çekici haliyle bile daha çekici oluyordu.Sempatik gülümseyen yüzü ile bu aşk benim için imkansızdı.O bana aşık olduğum kitapların arasından gelen birisiydi benim için..Bir kitap bu kadar mı yakışır insanın eline!Uzun boyu esmer teni sert yüz hatları olan bakışlarındaki o derinlikle elindeki kitabın sayfalarını çevirirken ve elindeki kitaba sevdiği bir kadına bakışı gibi ve ona zarar gelecekmiş gibi dikkatli bir şekilde rafa koyması..O kitaplara aşık bir adam..Bende bir yazar olma tutkusuyla okuduğum kitaplarımın arasından bana gelen çocukluk ilk aşkım..benimkisi imkansız aşktı..

SAKAR AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin