AŞK

29 3 0
                                    

BÖLÜM 7

Odamda küçük dünyamın içinde yatağımın üzerinde uzanmış ne kadar kalbim kırık ve üzgündü!Onun yüzündendi.Kötü bir arkadaş mı olmuştu artık!Neden bana böyle davranmıştı.Yoksa canını sıkan bir derdi mi vardı da öfkesini benden çıkarmıştı.Sevgilisinden ayrılmış olsa ama o hiç bir zaman deprosyana girmezdi ki sevgilimden ayrıldım diye!Hayatına normal bir şekilde devam ederdi hatta hemen başka bir kızla çıkmaya başlardı.Yoksa evde mi bir sorun vardı ama Serdar amca keyifli görünüyordu.Yoksa Nermin teyze mi diye düşüncelere dalmışken gözlerim odamın içindeki benim en sevdiğim kitaplığıma takıldığında yatağımdan doğrulup kitaplığımdaki kitapları incelerken kapağında o hüzünlü bayan resmi olan kitabı tekrar düşündüğüm de o kitabı merak ediyordum.Sonra kitapların içinde bana gülümseyen o yüzü düşündüm.

Melike birden odamın kapısını açıp o gür sesiyle içeri daldığında "Anlatsana kızım neler oldu,nasıl geçti,annemin demesine göre işe alınmışsın..eee hadi anlat" dediğinde ben "Nasıl olacak işte" diye geçiştirirken "Haline bakılınca birde şu mutsuz yüzüne desene kötü geçmiş.Yoksa yine sakarlığın mı" diye merak ederken ben "Yorgunum" deyince "Anlaşıldı galiba kitap evini gerçekten ordakilerin başına yıktın sanırım.Boşver kızım ilerde yazar olursan senin gibi birsini kaybettiklerine yansınlar" deyince ben "Melike abla sence sevdiğin bir arkadaşın yani yakın bir arkdaşın sana birden kötü davranmaya başlayınca ne düşünürsün?Yoksa büyük bir derdi mi vardır canını sıkacak" diye sorarken "Bana abla dediğine göre bu arkadaş senin için önemli olmalı" diye alaylı konuşunca "Sana dert yananda zaten" diye söylendiğimde "Ama arkadaştan arkadaşa değişir" dediğinde "Nasıl yani" diye soraraken "Mesala bu arkadaş kız mı erkek mi" dediğinde "Ne demek istiyorsun" diye merak ederken "Eğer bu arkadaş erkekse ve sana kötü davranmaya başlamışsa sana aşık oluyor demektir.Eğer bu arkadaş kız ise seni çekemiyor kıskançlığından sana işkence ediyordur" derken ben şaşkın bir şekil de "Ne alaka aşk felan bende sanki birşey söyleyeceksin gibi seni dinliyorum burda.Tabi senin gibi aşk insanı başka neye bağlar ki aşka!Bir de senin çevrendeki seni çekemeyen kızlara.Oda ne için sevgilin yüzünden yani patron modacı sevgilin" dediğimde "Kızım sen ne anlarsın!Sözde bizde hep kavga edip zıtlaşıyorduk ama sonra no'ldu sonuç ortada!Yani zıt kutuplar birbirini çekiyor!Önce kavgayla sonra nefretle başlar kızım!Hem kitaplarda da böyle değilmi bizim yazar olmak isteyen sakar kızımız" dediğinde ben hâlâ sinirlenirken sonra "Sanırım bu arkadaş erkek ama söylesene kim bu erkek arkadaş?Bizim çapkın Kağan olamayacağına göre başka bir erkek arkadaşmı" dediğinde ben "Tamam yaaa..seninle konuşanda!Zaten aldın konuları nereye getirdin ama bütün suç bende" dediğimde Melike ablam hâlâ konuşurken "Benim uykum geldi kızım bu kadar yeter herkes kendi odasına" derken o ise "Tabii ne demişler!Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış" diye söylenerek odadan çıktığında iyice daralmıştım.

Sabah yine annem odamda "Uyan artık..kalk..geç kalacaksın" diye söylenmeye başlamıştı.Bense kafamdaki düşüncelerle sabaha karşı uykuya dalmıştım.Şimdi ise gözlerimi uykusuzluktan açamıyordum. "Tamam anne tamam!Kalkıyorum işte bak!" diye söyleniyordum.Yatağımdan doğrulduğumda yere bakarken hâlâ kendime gelememiştim.Gözlerim terliğimin üzerindeyken ve kafam akşamdan kalma gibiydi!Annem "No'ldu kızım.Terlik sana beni giyinme beni giyinme..yat aşağı..senin yerine ben işe giderim diye sana telkinlerdemi bulunuyor" diye söylenip benle uğraşırken "Anne yaa bir sabahta benle uğraşmasan,söylenmesen olmazmı" diye yalvarırken her zaman ki gibi gözlerini bana devirip "Olmaz kızım.Senle uğraşmasam benimde işlerim rast gitmez..dimi kızım" deyip benim lafımı yüzüme vurduğunda terliklerimi giyinip ahşap merdivenlerden aşağı inerken yine evin kapısını anahtarla açmaya çalışıp içeri girdiğinde Mercan ablam "Kızım bak beni şımartıyorsun.Her sabah beni böyle kapılarda karşılamalar ama en azından şu kapıyı açmaya çalışırken kapıyıda bir açsan bir zahmet" dediğinde ben "Offf Allah'ım off yaa sabır" diye banyo kapısının kolunu aşağı indirip zorlarken her zaman ki gibi kilitliydi."Ben içerdeyim.Sonra gel" diye Melike içerden bağırırken "Kaç dakika sonra geleyim Melike hanım" dediğimde ses veren yoktu.Tabii kim alır beni dikkate!Mutfağa gittiğimde babam kahvaltıya daha inmemişti."Anne babam nerde kahvaltı da hazır" diye bağırarak söylendiğimde bir yandanda elimde ekmek atıştırıyordumMelike her zaman ki gibi birden mutfağın kapısında belirirken "O..ooo babam kahvaltısını çoktan yapıp erken çıktı kızım" sonra "Sana zahmet benim fincanıma bir çay doldursan" deyip sandalyeyi çekip oturduğunda "Ooo ekmeklerde mis gibi kokuyor" dediğinde "İsterseniz ekmeğinizin üstüne tereyağ sürmemi istermisiniz" diye sorduğumda "Çok iyi olur vallah tereyağın üstüne bir bal" derken ben elimdeki çay fincanını masanın üstüne koyup "Buyrun terayağlı ballı ekmeğiniz ve çayınız!Başka isteğiniz yoksa benim odama çıkıp hazırlanmam gerekiyor" dediğimde "Aaa dur dur benim siyah çantam birde onu odama bıraksan" dediğinde ben yine ofluyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKAR AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin