3.Bölüm

1.5K 161 21
                                    

"Biz... Biz evlenmeye karar verdik."

"Ne?!"

Jimin ve Soo Min aynı anda sorduğunda Ae Mi gülümsedi.

"Şoka uğradığınızı biliyorum ama biz ciddi düşünüyoruz. Ve bu uzun zamandır düşündüğümüz bir şeydi fakat sizi hiç bir araya getiremediğimiz için söyleyememiştik."

Soo Min ayağa kalkıp arkadaşının yanına oturdu ve ona sarıldı.

"Ae... Buna çok sevindim.."

Ae Mi gülümsedi.

"Darısı sizin başınıza."

Ae Mi cümlesini bitirir bitirmez elini ağzına götürdü ve içinden geçirdi. 'Aptal kafam!'

Jimin ve Soo Min birbirlerine bakarlarken V sevgilisine kızdı.

"Genelde benim patavatsız olduğumu söylersin."

Jimin konuyu dağıtmak için sordu.

"Ne zaman peki?"

V gülümsedi.

"2 hafta sonraya randevu aldık. Müstakbel eşime Seul'un en iyi yerinde evlendirmek istiyorum."

Soo Min kaşlarını çattı.

"Erkenmiş.."

"Aslında erken değil. Dediğim gibi V ve ben bunu birkaç aydır düşünüyorduk ve yeri de ayırttırmıştık. Tek bilmeyen siz kalmıştınız. Soo Min bana söz ver noooolur, gelinliğimi bakmak için senin benimle gelmeni istiyorum. Senin giyim zevkine çok güveniyorum."

"Bu doğru değil benden iyi giyindiğini biliyorsun. Neredeyse tüm Seul son trendleri senden takip edecek."

V kaşıyla işaret etti.

"Benimkine de sen geleceksin."

Jimin oğlanın üstünü işaret etti.

"Gelinliğini almaya mı?"

Kızlar gülerken V dil çıkardı.

"Bugün tam bir mizahşörsün."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jimin çok yorulduğu için akşam 9 civarı yatmıştı. Ani bir telefon sesiyle yerinden sıçradı.(Bunların da 2 sezondur telefondan sıçrayıp uyanmaları bitmedi.)

'Teyzem'

Jimin yatağında dikleşip gerindikten sonra telefonunu açtı.

"Alo?"

"Jimin, ben Seul'e geldim. Havalimanından beni al. Evinin nerde olduğunu bilmiyorum."

"Zelo onu da söylemiştir diye düşünmüştüm."

"Boş konuşma Jimin. Havalimanında bekliyorum."

Jimin telefonu kapatıp üstüne bir şeyler giydikten sonra arabasının anahtarını alıp evin merdivenlerinden indi. Jimin evini yeni değiştirmişti. Yine ona teyzesinin bir hediyesi olan büyük iki katlı bir evde oturuyordu. Arabasına bindikten sonra V'yi aradı.

"Taehyung müsait misin?"

"Oh, ne zaman bana Taehyung desen ciddi bir şeyler oluyor. Sorun nedir?"

"Geldi."

"Omo! Ne yapacaksın?"

"Şuan onu havalimanından almaya gidiyorum."

Bencil-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin