15.Bölüm

1.2K 122 32
                                    




Yoongi odasından gelen sesi duyduğunda koridorun ışığını yakıp yavaş adımlarla ilerledi. Kapısını araladığında içerde düşmüş olan gece lambasını gördü. Kaşlarını çatarak içeri girip ışığı açtı.

"Bu da ne?"

Gece lambasını yerden kaldırırken dibindeki cama dönüp baktı.

"Rüzgardan düşmüş olmalı..."

Yoongi ışığı geri kapatıp kapıdan çıkarken Jimin dolabın içindeki sıkışan sevgilisine baktı. Kızın kalçaları ona değiyordu.

Jimin Yoongi çıktıktan sonra fısıldadı.

"Çıldırmak üzereyim. Çıksak iyi olur."

Soo Min dolaptan çıkarken sevgilisi kabarıklığına vurup fısıldadı.

"Uslu dur."

Jimin camdan çıkıp sevgilisine elini uzattı.

Soo Min onun elini tutup çıktığında ikisi de arabaya koştu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Soo Min esnedikten sonra arabayı kullanan sevgilisine sordu.

"Silahı nereye sakladın?"

"Saklandığımız dolapta duruyor."

Soo Min başıyla onayladıktan sonra kafasını cama koydu. Gözlerini kapatıp kendini uykunun kollarına bıraktı.

Mayışmış bir şekilde gözlerini araladığında ise sevgilisi onu kendi evine götürüyordu.

Jimin kucağına aldığı kızı bırakmadan zar zor evinin kapısını açtı ve onu odasına çıkardı. Jimin onu yatağa bırakmaya çalıştığında Soo Min ona kollarını daha sıkı sardı ve oğlanın üstüne düşmesine neden oldu. Jimin sırıtıp ellerini indirmeye çalışsa da Soo Min onu bırakmıyordu. Jimin pes etmiş bir şekilde kızın yanına yattı. Karanlıkta suratı seçilmeyen kızı izlemeye başladı.

Soo Min'in onu sevdiğini yeniden duymak, onu öpmek, ona sarılmak, kendini onun içinde hissetmek bile ona iyi hissettiriyordu. Jimin çok uzun zaman sonra yeniden doğduğunu hissediyordu ve bu yüzden sevgilisine minnettardı.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Yoongi evinin kapısı çalındığında hala uyuyordu. Üstsüz vücuduna geçirdiği tişörtü düzeltip kapıya ilerledi. Gözlerini ovuşturup kapıyı açtı.

"Min Yoongi?"

"Yine mi siz?"

Polisler yine Yoongi'nin kapısındaydı ve ek olarak Yeri, Soo Min, Jimin oradaydı.

"Peki siz ne bok yiyorsunuz burada?"

Polisler oğlana yine arama iznini gösterdiğinde izin dahi istemeden dünden daha sert bir şekilde içeri girdiler.

Soo Min sabah Yeri'ye her şeyi anlatmış, Yeri de polis tanıdığıyla mahkemeden arama iznini kolayca almıştı.

Yoongi ne olduğunu hala anlamamıştı.

"Ben... Neler olduğunu anlayamıyorum. Zaten dün aradınız. Neden bugün de geliyorsunuz?"

Yeri oğlana gülümseyip yaklaştı.

"İşte şimdi faka bastın Min Yoongi."

Polis poşetin içine koyduğu silahı girişe getirdi.

Bencil-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin