8.Bölüm

1.3K 129 14
                                    




Ae Mi üzerini değiştirdikten sonra salonun giyinme odasından çıktı ve bahçeye koştu. Bir yandan şortunu düzeltiyor bir yandan da ağlıyordu.

"Kocamı nereye götürüyorsunuz?"

Onu sedyeye yatıran ambulans görevlileri kadını sakinleştirdi.

"Onu hastaneye götüreceğiz. Yoğun bakıma alınması gerekebilir. Kurşun çok derinde."

Ae Mi ağlarken Soo Min yanına geldi. Şoka girmişti bu yüzden ağlayamıyordu bile. Boş boş arkadaşına baktı.

"Ne oldu burda..."

Ae Mi kendinde olmayan arkadaşına baktı.

"Soo Min kendine gel."

Soo Min boş bir şekilde yere baktığında arkadaşı ona bağırıp tokat attı.

"Soo Min!"

Soo Min tokatın etkisiyle başını kaldırdı.

"Ben ne yapacağım?"

Ae Mi ağlayarak cevap verdi.

"Sana söylememişlerdi. Jimin'in teyzesi senin mutluluğunu bozmak için, sana zarar verebilmek için Zelo'yla iş birliği yapıp Seul'e geldiğinde onu Jimin'in eski evine kitlediler."

"-Ler?"

"Taehyung ve Jimin."

Ambulansın hareket edeceği zamanda Ae Mi arkadaşının koluna dokundu.

"Yeri ve sen karakola gidin. Ben Taehyung ile gideceğim."

Soo Min başını salladığında Yeri onu kolundan tuttu.

"Hadi gidelim. Anahtarını bana ver. Ben kullanırım."

Soo Min arkadaşının da desteğiyle arabaya binip etrafına baktı. Şoktan hala çıkamamıştı.

Yeri olabildiğince hızlı kullanıp karakola gitti ve aynı şekilde arkadaşının inmesine yardımcı oldu.

Soo Min arkadaşının yardımıyla titreyen bacaklarıyla adımlar atıyordu. Karakoldaki bir polise yanaştı. Donuk suratıyla sordu.

"Afedersiniz. Park Jimin burada mı? Biraz önce bir polis otosuyla buraya geldi."

Polis ilgisiz bir şekilde içeriyi gösterdi.

"Evet. Onu ben getirdim. Şuan sorgulanıyor."

Yeri hukuk mezunuydu. Ayrıldığı şirketin de kadrolu avukatlığını yapıyordu. Avukat olduğundan adamla rahatlıkla iletişime geçmişti.

"Tutuklu mu yargılanacak tutuksuz mu?"

"Deliller aleyhinde işliyor."

Soo Min arkadaşına sordu.

"Ne delili bunlar?"

Adam cevap verdi.

"Park Ha Eun yeğeni Park Jimin tarafından kaçırıldığını ve Choi Jun Hong(Zelo) tarafından kurtarıldığını iddia ediyor."

"Peki deliller nerede?"

Polis tersledi.

"Üzgünüm hanımefendi ama siz Park Jimin'in nesi oluyorsunuz?"

Yeri çantasını sandalyeye bıraktıktan sonra cevapladı.

"Avukatı. Ve avukatımla görüşmeyi talep ediyorum. Müvekkilimin ben gelene kadar sessiz kalma hakkı vardı. Sorgulamanın bitirilmesini talep ediyorum."

Polis göz devirerek masasından kalktı ve sorgu odasının kapısını çaldı. Yarım olarak açılan kapının ardından Soo Min Jimin'i görmeye çalışsa da göremiyordu. Polisler aralarında fısıldaştıktan sonra kapı biraz daha açıldı.

Bencil-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin