11.Bölüm

1.1K 141 9
                                    




Soo Min evde uyuyan hizmetlileri uyandırmadan evden çıktı. Arabasına atlayıp motorun sesini duyurmamaya çalışarak kapının önünden ayrıldı. Yoongi'nin evinin önüne geldiğinde arabayı park edip hızla arabadan indi. Kendinden emin bir şekilde kapıyı çalıp beklemeye başladı.

Yoongi gözleri kısık vaziyette kapıyı açtı.

"Gel bakalım."

Soo Min gerildiğini belli etmeyecek şekilde içeri geçti. Yoongi ona siyah döşemeli koltuğa oturması için işaret yaptı.

Soo Min koltuğa oturduktan sonra Yoongi karşısına oturup bacak bacak üstüne attı ve ellerini göğsünde kavuşturdu.

"Telefonda rahat konuşmadın. Ama belli ki benimle bir şey konuşmak istiyorsun. Seni dinliyorum."

Soo Min oturduğu koltukta dikleşti.

"Bana silahın lazım."

Yoongi'nin ciddi duran suratını gülme kapladı.

"Benimle dalga geçiyor olmalısın."

Soo Min dişlerini sıktı.

"Taehyung senden şikayetçi olacak. Kanıtlamak için en başta silahına ihtiyaçları var. Silahını bulurlarsa hapse girme olasılığın artar. Bunun olmasını ister misin?"

"Silahımı başka şekillerde yok edebilirim."

"Görgü tanıklığı yaparım. Onu vurduğunu gördüğümü söyler ve işleri karıştırabilirim."

Yoongi oturduğu koltuğun ucuna kayıp kıza göz kırptı.

"Neden silahımı sana vermemi istiyorsun?"

"Jimin hapiste."

"Polisler onun için mi gelmişti? Neden?"

"Uzun hikaye. Silahını vermelisin."

Yoongi sırıttığında Soo Min ayağa kalkıp yavaşça oğlana doğru ilerledi.

"En yakın arkadaşlarımdan biri avukat. Ve isterse canını bile söküp alabilir. Bu yüzden benimle zıtlaşma."

Yoongi kibirli bir şekilde ayağa kalkıp salonun köşesinde duran dolaba gitti. Çekmeceyi açıp içinden bir kutu çıkarıp koltuğa geri oturdu. Kutuyu açıp silahı eline aldı.

"Bu silahın horozu. Tetiği çekmeden bunu indirmezsen ateş etmez. Tetiği sert olduğu için iyice parmağını sıkman gerekir. İçinde on tane mermi var. Eğer çatışmaya girmeyeceksen yeter de artar bile."

Soo Min korkusuzca silahı eline alıp baktı.

"Ateş etmem gerektiğini düşünmüyorum."

Soo Min ayağa kalktığında Yoongi sert bir şekilde onun kolunu tuttu ve kız acıyla yüzünü buruşturup oğlana baktı.

"Eğer başıma iş açarsan, ya da arkamdan iş çevirirsen..."

Yoongi silaha baktı ve devam etti.

"Seni öldürürüm."

Soo Min kolunu çekip ona tiksinerek baktı daha sonra evden çıktı.

Arabasına binip kutuyu yan koltuğa koydu.

"Seni kurtaracağım Jimin."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ERTESİ GÜN...

Ae Mi arkadaşının evinin kapısında durdu. Arabasının anahtarını çantasına koyup saçlarını düzelttikten sonra kapıyı çaldı. Natalie ona kapıyı açarken gülümsedi.

Bencil-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin