Taehyung karşısında duran siyah tabuta baktı. İçinde yatan adam için bir sürü ağlayan insan duruyordu. Sonra üç kız ve bir oğlan tabutun yanına geldiler. Hepsi ağlıyordu. Taehyung onların neye ağladığını anlamak için yakınlaştığında onların Yeri, Soo Min, Ae Mi ve Jimin olduğunu fark etti. Daha sonra tabuta döndüğünde kanı dondu. Tabutta o yatıyordu.
Taehyung bağırdı.
"Hayır... Hayır... Hayır! Ae Mi! Buradayım ben! Bana bak! Ölmedim!"
Ae Mi onu duymuyor ve ağlamaya devam ediyordu.
"Soo Min! Jimin! Bir şey söyleyin! Ben ölmedim!"
Taehyung damarları patlayana kadar bağırıyordu.
"Ben ölmedim! Ben ölmedim! Bana bakın! O yatan ben değilim! Ae Mi'yi yalnız bırakmam ben..."
Taehyung yere çöküp ağlamaya başladığında arkadaşları arkalarını dönüp ağlayarak gittiler. Taehyung ağlamaya devam etti. Tabutu götürülürken ayağa kalkıp cansız yüzüne dokundu.
"Kalk. Kalk. Kalkmalısın! Biz ölmedik! Biz ölmedik!"
Taehyung'un cansız bedeni giderken Ae Mi yere düştü ve bayıldı.
"Ae Mi!"
Ae Mi bağırıyordu.
"Onu benden almayın! Onu benden almayın!"
"Ae Mi! Ben burdayım! Ben burdayım!"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Taehyung derin bir nefes alıp gözlerini açtığında hastane odasında yatıyordu. Yeri Taehyung'a koşup baktığında dışarıya seslendi.
"Ae Mi! Soo Min! O uyandı!"
Kızlar koşarak içeri girdiklerinde Ae Mi kocasının elini tuttu.
"Tanrım sana şükürler olsun."
Taehyung etrafına baktı.
"Siz kimsiniz?"
Soo Min bunları hatırlıyordu. Arkadaşlarına yaşattıklarını hatırlıyordu. Kendi kendine mırıldandı.
"Olamaz..."
Daha sonra Ae Mi'ye döndü.
"Neden elimi tutuyorsunuz?"
Ae Mi gözlerinden gelen yaşlarka adım attı.
"Biz evliyiz Taehyung."
Taehyung kısık gözlerini açmaya çalışıp kıza baktı.
"Seninle mi evlenmişim yani ben?"
Yeri dudaklarını üzüntüyle ısırdığında Taehyung güldü. Herkes onun neye güldüğünü anlamaya çalışıyordu.
"Soo Min'den sonra espri bayatlar diye düşünmüştüm ama herkes yedi."
Kızlar tuttukları nefeslerini bırakırken Ae Mi daha çok ağlamaya başladı.
"Ödümü kopardın pislik!"
Taehyung eliyle zar zor karısının elini sıktı.
"Seni özledim karıcım."
Taehyung kendine baktı.
"Şimdi biri bana ne olduğunu anlatıyor."
Yeri sakince açıkladı.
"Polis ekibi geldi ve Jimin'i adam kaçırmakla suçlayıp götürdüler. Daha sonra Yoongi seni vurdu."
Taehyung ciddileşti.