4.Bölüm

1.4K 151 25
                                    




"Hiçbir şey sorma Soo Min. Kendini de geri çekme. Sadece öyle dur. Sana sarılmama izin ver."

Soo Min onun dediğini yaptı. Hareket etmeden onun sarılmasına izin verdi.

Ae Mi sabırla bir kez daha sordu.

"Neredeydiniz Taehyung?"

V ellerini iki yana salladı.

"Erkek erkeğe takılıyorduk. Jimin'in evindeydik ve Jimin Soo Min'i özlediğini söyledi. Biz de geldik."

Ae Mi kafasını 'tabi tabi' dercesine salladı ve sevgilisinin kolundan tutup onu salona doğru çekti. Yalnız kaldıklarından emin olduktan sonra sinirle fısıldadı.

"Jimin'in evinde değildiniz siz! Neredeydiniz! Çabuk söyle ben kalp krizi geçireceğim!"

"Sevgilim, aşkım, hayatım. Sakin olur musun? Gerçekten Jimin'in evindeydim."

"Yalan."

V pes ederek sevgilisinin yanağını öptü.

"Seni seviyorum."

Ae Mi gitmeye yeltenen oğlanı tuttu ve tek kaşını kaldırarak sordu.

"Çabuk. Ne oldu?"

V koltuğa kendini bırakırken fısıldadı.

"Adam kaçırdık."

Ae Mi eliyle ağzını kapatıp topuklularına aldırmadan zıplamaya başladı.

"Sen kafayı mı yedin?!"

"Şşş! Bağırma. Bağırma. Kimi kaçırdığımızı biliyor musun?"

Ae Mi bir süre düşündükten sonra cevapladı.

"EXO Kai-sshi! Onu benim için kaçırdın değil mi?"

V düşen yüzüyle birlikte cevapladı.

"Ha Eun."

"O kim?"

"Jimin'in teyzesi."

"Siz kafayı yemişsiniz!"

V içeri giren Soo Min'e baktı.

"V, Ae Mi? Neden fısıldaşıyorsunuz?"

Jimin arkadaşına kaş göz yaptıktan sonra gülümseyip nazikçe Soo Min'in koluna dokundu.

"Hiçbir şey. Oynaşıyorlar işte. Oturalım mı?"

Soo Min oğlanın dedikleri üstüne oturduğunda Ae Mi söylendi.

"Hazırlıklar hakkında bile konuşmadık V. Bekarlığa veda partisi ne olacak?"

V düşünceli bir şekilde çenesini kaşırken Soo Min bir öneride bulundu.

"Mantıklı bir fikrim var. Bizim kulüp var ya. Genelde gittiğimiz gece kulübü."

"Evet?"

"Orası fazlasıyla büyük. Oranın iki bölümlü locası var. Bir locayı erkekler bir locayı kızlara ayırtabiliriz."

"Çok iyi bir fikir! Soo Min bana söz verdin, yarın benimle gelinlik bakmaya geleceksin!"

Soo Min gülümseyerek arkadaşının başını okşadı.

"Evet. Geleceğim."

V esnedikten sonra ayağa kalktı.

"Ae Mi.. Hadi gidelim. Arabanla mı geldin?"

"Hayır yürümüştüm."

"O zaman seni evine bırakayım. Size iyi geceler çocuklar."

Soo Min onları geçirmek için ayağa kalktığında Ae Mi eliyle işaret etti.

Bencil-2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin