Sabah gözlerimi annemin sesiyle açtım.Klasik bişey bu.
"Beren hadi kalk kızım ya Duru ve Mira gelcek!"
Hiiiii bugün izmire gidicez!Hemen yataktan fırladım ve duşa girdim.Çıktığımda Mira ve Duru benim odamda beni bekliyodu.Neden mi İzmir 'e gidicez? Çünkü üniversiteyi orada okuyacağız ve ailelerimiz anlaşıp yurtta kalmayalım diye ortaklaşa ev tutmaya karar verdiler.Dikkat edin verdiler dedim.Onlar karar verdi.Ama açıkçası pekte şikâyetçi değilim bu durumdan.Yanİ kim istemez ki kendi evinde kalmayı.
Daha fazla kızgın gözlerin üzerimde olmaması için şirince gülümsedim ve hemen giyeceklerimi ayarlayıp banyoyo girdim.Üzerime siyah kot pantolan üzerime beyaz ince T-shirt geçirıp asker yeşili yağmurluğumu giydim.Hemen saçımı düzenleyip Iyliner sürdüm rimelde sürdükten sonta mini bavulumu alıp aşaği indim.
"Günaydın!" dedim ve şirınce gülümsedim ama etkili olmadı Mira
"Ya kızım saat 12 oldu.Güya saat 10 da yola çıkacaktık" dedi
Açıkçası pek takmadım ve masaya oturdum.İc sesim dururmu?Ahahah no.
+Senin anormal olduğunu hep düşünmüstüm zaten sen masaya oturuyosun biz sandalyeye"
Iç sesime göz devirip Mira ya cevap verdi
"Napayım ya uyumayı seviyorum.Ayrıca alarmı kurmayı unutmuşum" dedim ve yavru köpek bakışlarımi attim tabi dayanamadı
"Neyse neyse hadi hızlı yede çıklaım hemen" dedi.Duru sessizliğini koruyordu.Ben ve Mira 'ya göre daha sakindi.
Hızlıca yedim ve dişlerimi fırçalamaya gittim.Aşağı indiğimde kızlar annemle vedalaşıyordu. Arabamın anahtarını alıp annemi sulu sulu öptüm.
"Görüşürüz Hazal sultan" annemde
"Görüşüz bi'tanem kendine dikkat et "dedi
"O ış bende "dedim kıkırdarken.Hemen arabaya yöneldik.Arabayı ben kullanacaktım
Duru ve Mira birden
"Izmir 'e yolculuk başlasın"diyebağrınca
refleks olarak sıçradım.
"Ne bağırıyonuz be "
Aman sen ne anlarsın bakışlarını atıktan sonra Duru öne Mira arkaya bindi.Bende sürücü koltuğuna ve yola koyulduk.Artık kendimi tanıta bilirim.Ben Beren Kılıç. 22 yaşındayım ve üniversiteye orda devam edicem.Eskiden burdaki üniversitede okuyoduk ama bazı nedenlerden dolayı İzmirde okumaya devam edicem.Hem orda şirket açılıcak ve az da olsa bir ihtimal annemlerde oraya gelicek.Ha bu arada mimarlık okuyoruz.Bu çatlak kızlarla tam 12 yaşından beri arkadaşim ve onları artık kardeşim olarak görüyorum.Unutmadan tek kardeşim.
1 buçuk saatlik yoldan sonra susamiştım ve gözlerim acımıştı.Mira uyuduğu içim Duru ya
"Duru ilerde dinlenme yeri var hem yemek yeriz hem dinleniriz."
"Aynen bencede.Acayip susadım.Biz nasıl su almayı unttuk ya!"
"Bana söylenmekten vakit mi buldunuz ki."dedim yalandan sinirle.Duru'da yalandan sinirle
"Sende kalksaydın o zaman" dedi
Dil çıkarıp güldüm bunun üzerine oda güldü.Sonunda dinlenme yerine geldik.Mira uyandırsak mı uyandırmasak mı diye düşünürken kendi uyandı!Vay canına kendi uyandı.Bana kızıyorlar ama en az benim kadar onlarda uykucu!!!Duru Mira 'ya
"Günaydın uykucu "dedi. Oda gülüp dil çıkardı.Bende onların bu haline güldüm.İceri girerken hala gülüyoduk.İçeri girdiğimde bir çift kahverengi gözlerle buluştu benim mavişler.OMG!Çocukluk aşkımMERHABA!
Umarım ilk bölümü beğenmişsinizdir. Yeni bölüm sınırı koymuyorum...❤❤
Bu arada multimedyada kızlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLIM BENİM
MizahBir insan çocukluk aşkını gördükten sonra hayatı nasıl değişebilirkii?İşte bunu okuyup göreceğiz. İki genç kız İzmir' e gelip ev tutarlarsa nolur? Okumak için geldikleri yerde aşık olurlarsa ?Peki ya o aşık olduğu kişi eskidende aşık olduğu, çocukl...