"Ahh-ahh Soo harikasın."
Kyungsoo sakso çekerken adam sesli bir şekilde boşaldı. Ağzında kalan menileri dil yarmıyla yuttuktan sonra ayağa kalkıp yatağa oturdu.
"Paramı peşin isterim"
Adam boxerını giydikten sonra pantolununun sağ cebinden çıkardığı nakit parayı Kyungsoo'ya uzattı.
"Seni sonra ararım."
Kyungsoo yüksek miktardaki parayı cebine koyup ayağa kalktı.
"Bekliyorum"
Odadan çıktı ve uzun koridordan geçerek merdivenlerden indi.
Kyungsoo kendini kelimenin tam anlamıyla değersiz hissediyordu. O kendini para için satan sürtüğün tekiydi. Yıllar önce bu işe çağresizken başlamıştı , tek kan bağı olan kız kardeşi için. İlerde ekonomik durumunu düzelttiği zaman bırakacaktı .
Ama bırakmadı. Evet bırakabilirdi . Hadi ama bundan daha kolay para kazanma yöntemi var mıydı ?. Ayrıca yaptığı işten oldukçada zevk alıyordu. Dünyada bunun gibi olan başka iş yoktu. Ayrıca farklı adamların altında inlemeye alışmıştı. İşinin tek sevmediği yönü kız kardeşine yalan söylemesiydi. Geceleri bir akaryakıt istasyonunda çalıştığını söylüyordu. Gerçeği öğrenmesini asla istemiyordu.
Onun kardeşi daha 17 yaşındaydı o masum kalmalıydı onun gibi olmamalıydı. Kyungsoo masum değildi. Yıllar önce bunu kaybetmişti. Ama kız kardeşi masumdu. Bu yüzden kardeşine karşı her zaman korumacı olmuştu. Ve gerçeği öğrenmemesi için elinden geleni yapacaktı.
Normalde bu parayı sabahlara kadar çalışarak alabiliyordu ama çok kısa bir sürede aynı miktarı kazanmıştı. Şuan bu sebeple gerçekten mutluydu.
Apartmandan çıkıp en yakın otobüs durağına doğru yürümeye başladı. Kardeşi bu kadar erken gelmesinden kesinlikle şüphelenecekti ama o bir yalanla kurtulacağına emindi.
Otobüs evinin yakınındaki durağa vardığında inerek geri kalan yoluna yaya olarak devam etti. Apartmana girip birinci kattaki dairesine gitmek için merdivenlere yöneldi . Dairesinin önüne geldiği zaman zile basarak açılmasını bekledi. Kız kardeşi kapıyı açtığında yüzü şaşkın görünüyordu.
"Oh Kyung bu saatte burada ne işin var?"
Ona herzaman Kyung diyerek seslenirdi.
"Hey beni istemiyor musunuz küçük hanım? Gidiyim mi?"
Bu sırada eve ayakkabılarını çıkarıp girmişti.
"Hayır. Sadece erken geldin. Bir yerine bir şey mi oldu? Hasta mısın?"
"Evet başım ağrıyor sanırım dinlenmem gerek."
Yalan.
Yalanlar onun için hayatının vazgeçilmez bir parçasıydı. Onlar olmasa yaşamısa asla devam edemezdi.
"Tamam sen dinlen. Ağrı kesici getirme mi ister misin?"
"Sağol dinlensem geçer"
Odasına girdi. Üstündekileri çıkartıp rahat bir eşorfman giydi. Yatağına uzanıp biraz telefonuyla uğraşmaya karar verdi. Biraz oyun oynadı
İnternetteki hesaplarında zaman geçirdi. Telefonuyla uğraşmaktan sıkıldığında kardeşiyle zaman geçirmesi gerektiğini düşündü. Genellikle işi bu kadar erken bitmediği için kız kardeşiyle pek zaman geçiremezdi. Salona girdiğinde kardeşi oturmuş televizyonda film izliyordu. Kardeşi onu görünce gülümsedi ve yan tarafına iki kere vurarak oraya oturması gerektiğini gösterdi. Kyungsoo oraya rahat bir pozisyonda oturdu."Baş ağrın nasıl?"
"Daha iyi."
Sanırım gerçek bir abi gibi olmalıydı. Mesela kardeşi gerçekten güzeldi. Kesinlikle bir erkek arkadaşı olmalıydı. Bunu sorabilirdi.
"Yah senin sevgilin var mı?"
"Bu da nereden çıktı şimdi?"
"Seni erkeklerden korumalıyım. Var mı ?"
"Hayır, yok"
Kız kardeşi ne kadar yanaklarının kırmızılığını saklamaya çalışsana Kyungsoo görmüş , onun utandığını anlamıştı. Daha fazla üstelemeye gerek olmadığını düşündü.
"Peki senin ? Senin bir koz arkadaşın var mı? "
Ah salak kardeşi.
"Hayır yok"
Ona tabiki de gay olduğunu söylememişti. Aşırı bir tepki vermesinden korkuyordu.
"Okul nasıl gidiyor? Sınavların sonuçları nasıl? "
"İyi"
"Sormadığım için ilgenmediğimi sanma. Onlar asla düşük olmamalı. Benim gibi olma , çalış."
"Tamam"
"İyi geceler. Çok oturma ."
"İyi geceler"
Kyungso oturduğu yerden kalkarak tekrardan odasına girdi. Uyumalıydı. Uyku düzeni zaten berbat haldeydi. Bu boş vakti seve seve uyku için harcayabilirdi. Yatağına uzanıp pikesini üzerine örttü. Unu gerçekten güzel bir uyku bekliyordu.
Kyungsoo'nun uyku ile arasında bir adım kalmışken telefonuna gelen nildirim sesiyle bir adım yüz adım olmuştu. En ufak sese uyana bilen bir insandı. Telefonunun sesi ise onu uykudan uzaklaştırmaya yetmişti. Telefonunu alarak onu rahatsız eden bu bildirimin ne olduğuna baktı. Bir mesaj gelmişti. Tıklayarak mesajın açılmasını çok kısa bir süre bekledi. Açıldığında okumaya başladı. Her cümlesini okuduğunda şaşırıyor ve gözlerinin içi parıldıyordu. Sanırım uykusundan tamamen ayılmıştı.
Merhaba Sayın Kyungsoo. Sm Entertainment' e bağlı olan EXO adındaki grubumuzun erkek üyelerinin malum ihtiyaçları oluyor. Sizin de güvenilir ve işine sadık bir birey olduğunuzu duyduk. Bizimle çalışmanızı istiyoruz. Karşılığında yüklü miktarda para vereceğiz. Bizimle birlikte işe başlamak için lütfen yarın şirketimizi ziyaret edin.
-Lee Soo Man
Tanrım!
Kyungsoo
Çok
Şanslıydı!
Merhaba! Bu benim ilk deneyimim . Her şey acemice. Cidden her şey. Lütfen benim nerde eksiğim olduğunu söyleyin. Düzeltmeye çalışacağım. Normalde ben yazmak yerine okumayı tercih ederim. Ama bu konuda fic aradığımda bulamadom ve gerçekten çok merak ediyordum. Ve nerden buraya geşdim bilmiyorum ama ilk bölümü tamamladım! Lütfen bana destek olun :*
Ayrıca her zaman yazardan bu kadar uzun notlar görmeyeceksiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
FanficBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.