Kyungsoo sabah rahatsız bir şekilde uyandı. Üzerinde sanki bir ton yük varmış gibi hissediyordu. Gözlerini açtığında gördüğü beden ile bir çığlık attı. Kai'nin onun üzerinde yatmasının ne gibi bir sebebi vardı?
-----------------
Kyungsoo hiç düşünmeden onu üzerinden itti. Kai'nin yere düştüğünü belirten ses gelmesinin hemen ardından Kai'nin yüksek şiddetteki bağırması bütün yurttaki odalardan duyulmuştu. Hatta Sehun tuvaletteyken elindeki telefonu o anki korkuyla deliğe düşürmüştü.
Kyungsoo yataktan çıkıp kapıya doğru ilerledi.
"Seni baykuş kılıklı hemen olduğun yerde dur!"
Kyungsoo arkasına baktığında Kai'nin yerden kalktığını gördü. Koşarak odadan çıktı. Kai'de bağırarak onun peşinden geliyordu. Kyungsoo merdivenlere yaklaştığında Kai'ye bakmak için kafasını çevirdi, çok yakınlaşmıştı.
"Yahh gelm-"
Kyungsoo ayağı boşluğa geldiğinde hemen önüne baktı ama merdivenden yuvarlanmaya başlamıştı.
Kai onun düştüğünü görünce bir an şaşırdı ve bir şey olabileceğini düşündü. Ama inanın ki bu düşünce sadece bir kaç saniye sürdü.
Yurttaki kapılar açılıyor, üyeler bu seslerin sebebini merak ediyordu. Aralarından sadece iki üye sinirliydi. Kris uyandığı için , Sehun ise son model telefonunun yaşadığı hazin sondan dolayı sinirliydi. Ah evet aralarında delice acı çeken birisi vardı; Kyungsoo.
Merdivenlerin sonuna geldiğinde ölmemiş olduğuna inanamıyordu. Evet abartıyor olarak düşünebilirdiniz. Ama kim merdivenlerden yuvarlandığında acı çekmezdi ? Kyungsoo ayağa kalkmaya çalıştı ama beli gerçekten inanılmaz derece acıyordu. Yanına ilk gelen mutfakta su içen Baekhyun olmuştu.
"İyi misin? Tanrım ne yapmalıyım? A-ayağa kald- Ah hayır olmaz sakatlanmış olabilirsin."
O sıra Kai ve diğer üyeler merdivenlerden iniyordu.
"Az hızlı olsanıza! Çocuk ölüyor!"
Kyungsoo ve Baekhyun'un yanlarına geldiklerinde Kyungsoo yerde acı içinde kıvranıyordu. Üyeler endişe içinde yüzüne baktı. Chanyeol öne çıkarak eğildi.
"Kyungsoo ayağa kalkabilecek misin? Hadi deneyelim."
Kyungsoo kafasıyla onu onayladı. Chanyeol ve Baekhyun'un yardımıyla koltuklara oturdu.
"Nasıl hissediyorsun? Nasıl oldu da düştün?"
Kyungsoo yüzünü buruşturdu.
"Düştüğüm için biraz bacağım ve belim acıyor ama önemli bir hasar olduğunu düşünmüyorum. Nasıl olduğuna gelirsek koşuyordum ve merdivenleri görmedim. Öyle oldu."
Xiumin tek kaşını kaldırarak sordu.
"Bir insan evde ne diye koşar ki?"
Kyungsoo kafasını kaldırdı ve gözleri Kai'yi aradı. Onu Lay'in yanında otururken gördü. Onun bakışlarıda Kyungsoo'daydı.
"Ben sabah uyandığımda Kai üzerimdeydi ve bende onu itince yere düştü. Daha sonra benim üstüme gelmeye başlayınca bende koşmaya başladım Ama onun suçu bu! Neden benim üzerimdeydi?!"
Kyungsoo hızlı ve sesi yüksek bir şekilde olanları anlattı. Üyelerin bakışları Kai'yi buldu. O sadece sinsi bir şekilde gülüyordu. Üyelere döndü ve konuşmaya başladı.
"Neden hepiniz benim onun üzerinde olmamı tuhaf karşılıyorsunuz? O burada biz istediğimiz zaman altımıza yatsın diye var. Asıl suçlu sizsiniz. Onun haddini aşmasını, kendini bir şey sanmasını sağladınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
FanficBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.