- bölüm 6 -

536 32 27
                                    

Kai iki kardeşin önüne geldi  ve konuşmaya başladı.

"Ahh bizim sürtükte buradaymış."

Diyeceğini düşünmüştü Kyungsoo ama deli misiniz? Yanındaki kardeşi varken öyle bir şey der mi? Öyle düşünüyorsanız çıldırmış olmalısınız.

Kız kardeşi ikisinden önce konuşmaya başladı.

"Tanrım gözlerime inanamıyorum. Ağabey bu Kai değil mi?"

Daha sonra büyük bir çığlık atmıştı. Bu çığlık Kyungsoo ve Kai'nin yüzlerini buruşturmasına neden olmuştu. O bedenden bu derece yüksek bir çığlık nasıl çıkmıştı?

"Oppaaaa ben senin en büyük hayranınım. Fotoğraf çekinebilir miyiz?" - oppa çeballlll hfyufsııe-

Kai çok tatlı bir şekilde gülümsedi ve fotoğraf çekinebileceklerini söyledi. Kyungsoo geçen gün onun gerçek yüzünü görmeseydi bu gülümsemeye inanabilirdi.

"Yahh Kyungsoo, oppamla benim fotoğrafımı çek."

Saygısız velet.

Kız kardeşi Kai'nin yanına geçti ve kocaman gülümseyip V pozu verdi. Kyungsoo cebinden telefonunu çıkarıp kardeşinin isteğiyle yüzlerce kez fotoğraf çekindi.

"Ağabey ben de sizi çekeyim."

Kyungsoo Kai ile göz göze geldi. Kendisini köşeye sıkıştırıp dalga geçen çocukla fotoğraf çekinmeyecekti tabii ki de. Kai onun gözlerine bakmaya devam ederken kardeşine cevap verdi.

"Ahh benim için onunla fotoğraf çekinmenin bir önemi yok işin bittiyse evimize gidelim kardeşim."

Kai onun bu cümlesinden sonra istemsizce yumruğunu sıkmıştı. 

"Sonsuza kadar onun yanında kalamaz mıyım?"

"Kyungie evimize gidiyoruz."

Kyungsoo tekrar Kai'ye döndü ve önünde eğilerek konuşmaya devam etti.

"Size rahatsızlık verdiğimiz için özür dileriz."

Daha sonra ise karşısındaki vücuda bakmadan kardeşinin bileğinden tutup odadan çıktı.

Peki Kai neden üzülmüştü?

--------------

Kyungsoo yol boyunca kardeşinden azar işitmişti. Bu kadar kaba davranmamalıymış. Hah Kyungie hayranı olduğu adamın, ağbeyini ne kadar ezdiğinden haberi olsa ona hayran olmayı bırakırdı. Ama ezdiğini öğrenmesi demek, Kyungsoo'nun sürtük olduğunu öğrenmesi demekti. Ve o bunu göze alamazdı. 

Eve geldiklerinde ikisi de üstlerini değiştirip rahat bir uyku için yataklarına geçmişlerdi. 

Bu sabah Kyungsoo geçenkinin aksine huzurlu bir şekilde uyanmıştı. Dudaklarıni süpürgeyle çeken bir kardeşi yoktu şuan. Pikesini üzerinden attı ve komidinin üzerindeki telefonunu alıp kilit desenini çizdi. Arka planda kendi ve kardeşinin fotoğrafını görünce gülümsedi ve sosyal medya hesaplarında dolaşmaya başladı. Daha sonra instagrama girip kendi fotoğrafını çekti ve paylaştı. Doğrusu Kyungsoo yakışıklı olduğu için takipçileri fazlaydı. Alt tarafta insanların beğendiğine dair bildirimler gelmeye başlamıştı. Telefonunu kapatıp eski yerine koydu. Yatağından çıkıp kardeşine bakmak için onun odasına geçti. Kyungie yatağında uyumaya devam ediyordu. Odanın kapısını örtüp mutfağa ilerledi. Kahvaltı için buzdolabını açtığında içinin gerektiğinden  fazla boş olduğunu gördü. Saçlarını karıştırıp odasına gitti. Markete giderek alışveriş yapacaktı. Üzerine basit bir pantolon ve tişört geçirip telefonunu ve cüzdanını aldı.  Ayakkabılarını giyip kapıyı örtü ve merdivenlerden indi. Binadan çıkıp evlerine yakın olan markete doğru yürümeye başladı. Markete vardığında gerekli gördüğü malzemeleri aldı ve kasaya ilerledi. Aldıklarını bir poşete doldurdu ve parayı ödeyip marketten ayrıldı. Eve geldiğinde  ayakkabılarını çıkarıp doğrudan mutfağa geçti. Küçük hanım uyumaya devam ediyor gibi görünüyordu. 

Who Am I? BITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin