Kyungsoo Kai'nin onu yitmesiyle geriye doğru sendelemişti. Hayır böyle olmamalıydı! Onun da karşılık vermesi ve oradan Kai'nin odasına geçmeleri gerekiyordu.
"Sana bana dokunma dedim sürtük!"
Kafasını kaldırıp baktığında ona doğru gelen bir yumruk görmüştü, gerisini hatırlamıyordu.
Oh, sanırım bayılmıştı.
--------------
Kyungsoo gözlerini açtığında sağ gözünün tam alt tarafının ağrıdığını fark etmişti. Yüzünü buruşturup oturur pozisyona geldi ve etrafına baktı. İçerisi karanlık olduğu için gözlerinin bulunduğu ortama uyum sağlamasını bekledi. Sokaktan düşen az miktardaki ışık yardımıyla ve gözlerinin karanlığa alışmasıyla yataktan çıktı ve üzerine baktı. Giyinikti. Birisiyle ilişkiye girmediyse yatakta ne işi vardı? En son içki bardağındaki sıvıyı yudumladığını hatırlıyordu.
Odaya göz gezdirdiğinde bu odayı tanıdığını fark etti. EXO'nun yurdunda olduğunu anladı.Çünkü geçen gece Chanyeol ile bu odada ilişkiye girmişti. Ama onun o geceki işini yaptığı yatak duvar tarafındaydı ve onun şuan bulunduğu yatak ise cam ile bitişik bir şekildeydi.
Chanyeol'ün olduğunu düşündüğü yatağa doğru ilerledi ve toplu olduğunu gördü. Odadan çıkıp evine gitmeliydi. Başı onu rahatsız edecek bir şekilde ağrıyordu. Bir şey düşünecek durumda değildi. Eve gitmeli ve ilaç içip derin bir uykuya dalmalıydı. Odanın kapısına doğru ilerledi ve yerde kendisine ait olan siyah küçük çantayı gördü. Onu bulduğuna sevinerek aldı ve omzuna takıp kapıyı açtı. Açmasıyla birlikte gözünü rahatsız edecek şekilde beyaz ışık odaya dolmuştu. Elini kaldırıp gözlerine siper etti ve onların ışığa alışmasını bekledi. Kısa bir süre sonra alıştığını düşünerek elini indirdi ve etrafına baktı. Her zaman ki gibi holde kendisinden başka hiç kimse yoktu. Kapıyı örtmeye gerek duymayarak sol tarafa merdivenlere doğru ilerledi. En son ne olduğunu hatırlamaya çalışırken sağ tarafından kapı açıldı. Kyungsoo o anki dalgınlıkla küçük bir çığlık attı ve kapıdan kim çıktığına bakmak için gözlerini sağ tarafındaki kapıya yönlendirdi. Onun korkmasına sebep olan kişi Chanyeol'dü. O da Kyungsoo gibi dalgın görünüyordu , onun fark etmemişti bile. Chanyeol kapıyı örtüp tam ilerleyecek iken Kyungsoo'yu görmüştü.
"Oh Kyungsoo uyanmışsın."
"Evet. Beni odana sen mi taşıdın Chanyeol?"
"Hayır. Ben odaya yatmak için girdiğimde sen Kai'nin yatağında uyuyordun ve rahatsız etmemek için Baekhyun ile birlikte yattım. Seni kim oraya taşıdı bilmiyorum. Ama büyük ihtimalle Kai taşımıştır. Zaten tek sarhoş olmayan oydu. Her neyse. Nasılsın? Başın ağrıyor mu?"
"Ah evet ağrıyor. Benim eve gitmem gerek. Teşekkür ederim."
Kyungsoo cümlesini bitirdikten hemen sonra hızlıca merdivenlere yöneldi. Ama Chanyeol'e ait olduğunu düşündüğü kol onun ilerlemesini engellemişti. Kafasını kaldırıp ona baktığında yüzleri birbirlerine gerektiğinden fazla yakındı. Chanyeol bu yakınlaşmanın büyüsüne kapılmışcasına ona bakarken Kyungsoo tam aksine bu durumdan etkilenmeyerek kolunu ondan kurtardı ve yüzüne sorarcasına baktı.
"Evine gitmene gerek yok. Burada uyumaya devam et."
"Ama kardeşim sabah uyandığında evde olmadığımı görürse telaşlanabilir"
"Bir mesaj atarsan kardeşin sabah uyandığında senin nerede olduğunu merak etmeyecektir."
Kyungsoo zaten kendini çok yorgun hissediyordu ve bu teklifi reddetmeyi hiç düşünmüyordu. Bu gece burada kalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
Fiksi PenggemarBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.