Bu bölümde smut bulunmaktadır. Smutun başladığı ve bittiği yerleri belirttim. Rahatsız olacaklar geçebilir.
"Gerçekten çok eğleneceğiz."
Bu da neydi? Onu kapıda mı karşılamışlardı?
Kapıyı tamamen açıp kim olduğuna baktı. Belki de tanırdı.
Karanlıkta yüzünü çok fazla görememişti. Karşısındaki beden elini havaya kaldırdı ve duvarda ışığın anahtarı okarak düşündüğü şeye bastı. Işıklar bir anda açıldı ve etraf az öncekine kıyasla aydınlık bir hal almıştı.Kyungsoo karşısındaki adamın yüz simasını hatırlıyor ,ama ismini hatırlıyamıyordu. Karşısındaki yüz ona sinsice gülümsüyordu.
"Merhaba benim adım Park Chanyeol. Sen gece için geldin sanırım. Adın ne?"
Oh. Bu onun kardeşinin grupta en çok sevdiği kişiydi. Park Chanyeol. Bu gece onunla mı olacaktı?
"Benim adım Kyungsoo."
"Nasıl söylesem bilmiyorum ama bu gece benimlesin."
Bunu söylerken saçlarını karıştırmıştı. Tanrım. O çok tatlıydı. Yatakta nasıldı?
"Üyeler uyudular. Ben seni bekliyordum. Tanıştığımıza göre odama geçebiliriz."
Kyungsoo kafasıyla onayladı ve koridorun sonundaki merdivenden Chanyeol' ün önderliğinde çıkmaya başladılar. Merdiven bittikten sonra üyelerin yatak odası olarak düşündüğü odaları gördü.
Chanyeol sağ tarafta ki ilk kapıyı açarak Kyungsoo' ya döndü ve içeri geçmesini bekledi.
Kyungsoo içeri geçmesi gerektiğini anlayınca odaya yavaşça girmeye başladı. Chanyeol ise Kyungsoo odaya girerken onu süzüyordu. Gerçekten çok çekiciydi. Bir an önce onu becermek istiyordu. Bacaklarına çektiği süper dar siyah pantolunu onu çok seksi gösteriyordu. Chanyeol onun dış görünüşüne bile bakarak boşalabilirdi.
Kyungsoo odaya girince Chanyeol kapıyı örtmüştü. Oda arkadaşını şimdilik salona postalamıştı. İşleri bitince gelebilirdi. Kyungsoo odayı gerçekten çok büyük bulmuştu. Çok fazla eşya yoktu ama oda gayet şık duruyordu.
!!!!!!!!!!!!!!SMUT VARDIR!!!!!!!!!!!!!
Chanyeol daha fazla dayanamayarak arkadan Kyungsoo' nun poposunu avuçlamıştı. Kyungsoo bütün ilgisini odaya verdiği için bu ani ve acıtıcı hareketten dolayı irkilmişti. Artık işe başlaması gerektiğini anlayıp önünü döndü ve vahşi bir şekilde dudaklarını birbirlerine birleştirdiler.
Chanyeol Kyungsoo' yu iterek duvara dayadı ve öpüşmelerine devam ettiler. Dudaklarının tadı gerçekten çok güzeldi. Ömür boyu öpse doyamayacağını hissetti. Bu sırada Kyungsoo'nun elleri boş kalmıyor , Chanyeol' ün tişörtünü çıkarıyordu. Daha rahat çıkması için bir saniyelik öpüşmelerine ara verdiler ve Kyungsoo bir çırpıda tişörtü kafasından geçirip yere atmıştı. İşi bitince daha istekli bir şekilde öpüşmelerine devam ettiler. Chanyeol karşısındaki adamın ceketini öpüşmelerine ara vermeden çıkardı ve yere attı. Bu sefer de onun tişörtünün eteklerinden tutup yukarıya doğru çekiştirmeye başladı. Öpüşmelerine ara verip tişörtün aralarından geçmesine müsade ettiler. Tekrar dudaklarını buluşturduklarında dilleri birlikte dans ediyordu.
Chanyeol Kyungsoo' nun poposundan tutarak havaya kaldırdı. Ne yapması gerektiğini anlayan Kyungsoo hafifçe zıplayarak bacaklarını Chanyeol' ün beline , kollarını ise boynuna doladı. Chanyeol onu taşıyarak yatağına doğru yönlendi. İkisininde sadece belinden aşağısında kıyafet bulunuyordu. Ama onlar da az sonra çıkacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
FanfictionBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.