Hesabın ismi en sondadır.
Arkadaşlar aklıma dahiyane bir fikir geldi. Fice ait bir instagram hesabı.
Burada neler mi paylaşacağım? Yeni kapak tasarımlarım, Kyungsoo'ya mesaj atan sapık arkadaşın ve ficle alakası olmayan Kaisoo, Chanbaek, Xiuchen ( ya da sizin istekleriniz doğrultusunda bir couple) konuşmalarını ekran görüntüsü şeklinde paylaşacağım. Fice ait olan ekran görüntüleri şu şekilde olacak;
Yani yanında ficimizin kapağı olacak. Ficin kapağı olanlar Kyungsoo ile telefonuna mesaj atan arkadaşın konuşmaları olucak. Herhangi bir çiftin fotoğrafı/editi olan ekran görüntüleri ise ya sizin istekleriniz üzerine hazırladığım ekran görüntüleri ya da benim kendim kafamdan kurguladığım bir konu üzerine olacak.
Fic ile alakası olmayacak Kaisoo konuşmalatı ise şu şekilde olacak;Eğer bu fikir sizinde hoşunuza gittiyse yorum yaparak beni destekleyeceğinizi gösterin. İsteyen kişiler olursa bu bölümü 3-4 gün içinde güncelleyerek hesabın adını sizlere bildireceğim.
Ayrıca fic ile alakası olan o konuşmalar şu şekilde olacak. Mesela benim yukardaki fotoğrafta gösterdiğim gibi sizin okuduğunuz konuşmalar olacak. Ben bölüm yayınladığımda, o bölümde ikisinin konuşması varsa instagram hesabında o konuşmayı ekran görüntüsü şeklinde paylaşacağım. Şuan hesabı açtım ve sizin desteklerinizi görürsem hesabın adını sizlere söyleyeceğim.
Ayrıca kendimi de geliştirmek gerek. Fark ettiyseniz konuşmalar biraz yamuk xkndks evet onu falan güzel yapmam gerek. Benim açıklamadığım ve sizin anlamayıp sormak istediğiniz bir şey olursa buraya yazın. Hadi desteğinizi esirgemeyin bana olur mu? Hepinizi çok seviyorum. ❤💜
Çoğu kişi bu düşüncemi sevmedi sanırım. Ama ben çok istekliyim. Şöyle düşündüm ben ,hevesim gidene kadar devam ettireyim. Zaten destek olan olmazsa kapatırım. Birazcık eğlenmekten ne zarar gelebilir ki değil mi?
Hesabın adı: cilekli_patlamismisir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
FanfictionBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.