- bölüm 10 -

359 32 28
                                    

 Kyungsoo tanıdığı sesi duyduğunda buradaki büyük kalabalığın sebebini çok iyi anlamıştı. Kendi kendine duyduğu kızın cümlesini tamamladı. ' EXO'dan Kai.'

Ama onun tanıdığı Kai yere düştüğünde umursayacak biri değildi. Onun tanıdığı Kai merdivenlerden yuvarlandığınızda bile dönüp bakmayacak bir insandı. Ahh tabi etraflarında hayranlar vardı ve şuan neredeyse herkes onun fotoğrafını çekiyordu. Tabi ki iyi biri izlenimi vermeliydi.

"Ayağa kalkabilecek misiniz?"

Kyungsoo cevap vermeden yerden destek alarak ayağa kalktı. Şuan çoğu kişi onun aptal olduğunu düşünüyordu. Çünkü Kai'nin ona uzattığı elini tutmamıştı.

Kai karşısında Kyungsoo'yu görünce çok fazla şaşırmıştı. Hatta bunu o kadar belli etmişti ki Kyungsoo ve etrafta ki insanlar onun şaşırdığını anlamıştı. Tek fark Kyungsoo onun neden şaşırdığını biliyordu. Diğerleri ise bilmiyordu. 

Kai onun üzerine kahveyi Kyungsoo'nun döktüğünü kavradığından beri sinirini belli etmemek için çaba sarf ediyordu. Çünkü anlık mimikleri hayranların kameralarından çekiliyor ve sanal ortamda paylaşılıyordu. Küçük bir tebessüm vererek konuşmaya başladı.

"İyi misiniz?"

Kyungsoo'nun aklına Kai'yi burada biraz da olsa rezil etmek gelmişti. Tabi ki de Kai rezil olmayacaktı, kendisinin olacağını bile düşünüyordu. Hayır bunu yapmak tamamen saçmalıktı. Ama birazcık eğlenebilirdi değil mi?

"Bu seni neden ilgilendiriyor?"

Çok sesli söylediği için etraflarındaki diğer insanlar konuşmasını duymuştu. Hayranlar kendi aralarında fısıldaşmaya başlamıştı.

'Bu çocuk aptal.'

'Ne sanıyor kendini?'

Kai dudaklarındaki tebessümü bozmadan devam etti.

"Sadece düştüğünüz için iyi olup olmadığınızı sormuştum."

'Oppa sen en iyisisin!"

"Lütfen benim ile ilgilenmek yerine etrafınıza sahte gülücüklerinizi yaymaya devam edin!"

Bunu üzerine hayranlar sesli bir şekilde konuşmaya başlamıştı. Aralarında Kyungsoo'ya küfür eden bile vardı. Kyungsoo poşetlerini yerden alıp Kai'nin yanından geçmek üzereydi ki Kai kolundan çok dikkat çekmeyecek şekilde tutup kulağına fısıldamıştı. 

"Seni pis fahişe."

Daha sonra kolunu bırakıp yoluna devem etmişti. Hayranlardan az önce ki olayı önemsemeyerek Kai'nin peşinden giderek onun dikkatini çekmek için bağırıyorlardı.

Kyungsoo sinir ile yumruğunu sıktı ve evine gitmek için yola koyuldu.  Kai yine onun sinirini bozmayı başarmıştı. 

*****

Kyungsoo eve geldiğinde kendi için aldıklarını odasına bıraktı. Kardeşine için aldığı hediyeyi Kyungie'nin yatağının üzerine bıraktı. Odadan tam çıkacakken dolabının üzerine yapıştırılmış küçük bir Kai fotoğrafı dikkatini çekti. Neden her seferinde karşısına çıkmak zorundaydı ki? O çocuğa karşı çok büyük bir nefret besliyordu. Kardeşi onları sevdiği için fotoğrafa dokunmadı ve mutfağa geçerek büyük bir hevesle en sevdiği şeylerden biri olan yemek yapmaya koyuldu. 

İşini bitirdiğinde odasına geçerek telefonunu aldı ve yatağına uzandı. Bir kaç gündür onunla konuşan kişi  mesaj atmıştı ama Kyungsoo aldırış etmemişti. Onlara bakmak için mesajlar uygulamasının açılması için dokundu.

Who Am I? BITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin