Olanları hatırlamanız için bir önceki bölümün son kısımlarını okumanızı öneririm. Ayrıca yukarıda ki şarkıyla okumanız şiddetle tavsiye ederim. Bu şarkı ile yazdım ve en iyi bu gidecek bölümün yanında eminim.
Kai'nin kapıyı kilitlemesiyle Kyungsoo'nun vücudunu bir heyecan sarmıştı. Şu zamana kadar bir sürü kişi ile birlikte olmuş olmasına rağmen Kai'nin yanında, az sonraki yaşayacakları tensel temaslar için heyecanlanıyordu.
Kai kapıyı kilitleyip arkasın dönmeden önce bir kaç saniye bekledi. O da heyecanlıydı ve en önemlisi ne yapacağını bilmiyordu. Onu neden odasına aldığını bile bilmiyordu. Yada kendisine itiraf etmek istemiyordu. Kyugsoo'yu görmek ve sohbet etmek istemişti. Zaten Kai'ye göre ,Kyungsoo onun kızlarla ilgilendiğini düşünüyordu. Onu bir kız ile yattıktan sonra odasının çıkışında görmüştü. O sürtük öyle bir çığlık atıyordu ki Kyungsoo'nun anlamaması için imkan yoktu. Ama olanlar dış görünüşten anlaşıldığı gibi değildi. Kai bir gaydı. Kris kızların çok zevk verdiğini söylediği için denemek istemişti. Kai daha önce yurda gelen bir iki erkekle birlikte olmuştu ve onlar o kızdan daha fazla zevk vermişti. Zaten Kyungsoo onu gördüğü zaman kızı yatakta bırakıp odadan çıkmıştı. O kızın inlemeleri sadece başını ağrıtıyordu.
Kai çok beklediğini düşündüğünde arkasını dönüp Kyungsoo ile göz teması kurmadan yatağına geçip oturdu. Telefonunu çıkardı. Asıl amacı Kyungsoo'nun bu gece birlikte olmayacaklarını anlamasıydı.
Kyungsoo, Kai'nin yaptığına bir anlam verememişti. Her şey geçen gün ki gibi mi olacaktı? Burada oturup sabahlamasını mı istiyordu? Kyungsoo'nun da bir sabrı vardı.
"Amacın ne Kai? Burada boş boş oturarak seninle zaman öldürmemi mi istiyorsun? bunu yapacağıma evime gidip deliksiz ve rahat bir uyku almayı isterim."
Kai başını telefonundan kaldırıp hala ayakta durmaya devam eden gence baktı. Sinirli görünüyordu. Onun sorusunu yanıtlayabilecek miydi? O bile cevabını bilemezken?
"Bir amacım yok Kyungsoo sadece yalnız kalmak istemedim."
Yalan söylemiş sayılmazdı.
"Bu durumda devreye ben mi giriyorum. Hem Chanyeol nerede?"
Kai telefonunu kapatıp yatağının üstüne koydu.
"Ailesinin yanına gitti. Aslında sadece o değil, bütün üyeler. Senin geleceğini bile düşünmemiştim aslında. Küçük bir ümit aşağı gelip gelmediğine baktım ve sen oradaydın. Şirketin sana haber vermemiş olması şaşırtıcı."
Kyungsoo diğer yatağa oturup,çantasını çıkartarak ayağının yanına koydu.
"Peki Kai, sen neden ailesin yanına değilsin?"
Kai derin bir nefes alarak Kyungsoo ile olan göz temasına son verdi.
"Ben onları kaybettim Kyungsoo."
Kyungsoo onun için gerçekten üzülmüştü. Anladığına göre üyeler her ailelerinin yanına gittiklerinde Kai, koca yurtta tek başına kalıyordu. Onun için çok zor olmalıdır diye düşündü. Aynı zamanda ikisininde aynı kaderi paylaşıyor olmaları onu şaşırtmıştı.
"Biliyorsun ben de ailemi kaybettim."
Kai o zaman ki tavrını hatırlayarak elini ensesine götürüp kaşınmayan yeri hafifçe kaşıdı.
| FLASHBACK |
Salonda sohbet ederek Chanyeol'ün hazırladığı sandviçleri yiyorlardı. Chanyeol ise o sıra Kyungsoo'ya hep sormak istediği ama utanıp soramadığı soruyu sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Am I? BITCH
FanfictionBen kim miyim? Ben sadece EXO adında ki grubun gay üyelerinin ihtiyaçlarını gidermesine yardımcı olan bir sürtüğüm.