- Bölüm 4 -

646 44 20
                                    

Bu bölümde smut bulunmaktadır. Rahatsız olanlar belirttiğim yerleri geçebilirler. Ana karakter böyle olunca smut bol oluyor kvsyvk. Ayrıca her bölümde medyada Kaisoo moment oluyor. Lütfen onları izleyin.♥♥

"Bu gece benimsin. Dar pantolon giyme zaman kaybetmek istemiyorum."

Kyungsoo gerçekten çok şaşırmıştı. Buda neydi? Bu gece birinin olacağını biliyordu ama ona isteklerini mesaj atabileceklerini bilmiyordu. Onun için bir sorun yoktu. Mesaj atan kişinin isteğini yerine getirebilirdi.

Mesaj konusunu çok takmayıp telefonunu komidininin üzerine koydu. Pikesini üzerinden attı ve yataktan çıktı. Banyoya gidip yüzünü yıkadı. Orada işi bitince mutfağa gitti ve kendine pratik şeyler yapıp miğdesine indirdi. Karnından gelen sesler kesilmişti. Masayı topladı ve bulaşıkları yıkanması için makineye dizdi.

Bugün iş vakti gelene kadar evinde zaman geçirmeyi düşünüyordu. Odasına döndü ve etrafı toparlamaya başladı. İlk önce yatağını, yerde ki kıyafetlerini ve daha sonra ise çalışma masasını toparladı. Telefonundan şarjı bittiğine dair bir bildirim sesi geldi. Şarj aletini komidinin birinci çekmecesinden çıkardı ve prize taktı. Odasındaki işi bittiğinde salona geçti.

Kız kardeşinin odasını ellemeyecekti. Ortalıkta ona ait kızsal eşyalar varsa kesinlikle ama kesinlikle onları görmek tercihi değildi. Salon da odasında olduğu kadar bir dağınıklık yoktu. Burayı da toparladıktan sonra odasına geçti. Çalışma masasının önündeki sandalyeye oturdu ve  masanın üzerindeki laptop bilgisayarı açtı. Bu bilgisayarı kız kardeşi Kyungie ile birlikte kullanıyorlardı.

Bilgisayarın ana ekranında EXO adlı bir klasör vardı. Eskiden buna takılmazdı ama bu sefer içerisinde ne olduğuna bakmadan geçemedi.

Klasörün üzerine iki kere tıklayarak açılmasını bekledi. Klasör açıldığında içinde on bir tane daha klasör çıktı. Kız kardeşi her üyenin fotoğraflarını düzenli bir şekilde saklıyordu. Ayrıca klasörlerlerde üyeler hakkında bilgiler vardı.

İlk sırada CHANYEOL♥ isimli klasöre tıkladı. Açıldığında içinde gerçekten çok fazla ona ait fotoğraf vardı. Onun hem seksi hem de gerçekten Kyungsoo'yu etkileyecek derecede tatlı fotoğrafları klasörde bulunuyordu ve o dün gece bu adamın altında yatmıştı. Bunu düşünerek egosunu tatmin etti.

Geri tuşuna basarak klasörden ayrıldı. Yurda gittiğinde gördüğü ikinci kişi olan Kai' nin klasörünü açtı. Tanrım! O daha çok seksiliği ile Kyungsoo' yu etkilemişti. Özellikle de vücudunu saran kıyafetler giydiğinde ki fotoğraflar göz kamaştırıyordu. O gün , o kanepe de yeni uyanmış kişi fotoğraflardaki kişi değildi. Olamazdı. Bilgisayarının ekranındaki kişi onu büyüleyecek kadar seksi iken koltukta yeni uyanmanın mahmurluğunu taşıyan kişi tam aksine çok masum ve sevilesi görünüyordu. Kyungsoo ne zaman onunla birlikte olacağını merak etti. Kafasına aniden bir düşünce geldi. Ona mesaj atan kişi kesinlikle Kai'ydi. Onu yurtta iken gören sadece iki kişi vardı ve Kai o iki kişinin arasında yer alıyordu. Ona mesaj atan kişi onu görmeliydi ve o kişi dün gece koltukta uyandırdığı kişiydi. Tanrım! O az önce onunla ne zaman birlikte olacağını merak etmişti değil mi? İşte! O gün bu geceydi. Mutlu bir şekilde fotoğraflarını daha dikkatli bir şekilde incelemeye başladı.

Yeteri kadar fotoğrafa göz attığında geri gitti ve diğer üyelere baktı. Çoğu üyenin klasörlerini inceledi ve isimlerini bilmediklerini iyice öğrenmeye çalıştı. Son olarak XİUMİN klasörü kalmıştı. Açılması için tıkladı ve kısa bir süre bekledi. Bilgilerini okuduğunda grubun en büyüklerinden birisi olduğunu anladı. Fotoğraflarında gerçekten çok yakışıklı görünüyordu. Yaşını hiç göstermiyordu. Ama üzerinde yaşının verdiği bir olgunluk vardı. Bunları kardeşinin klasöründeki fotoğrafların çeyreğini inceleyerek anlayabilmişti.

Who Am I? BITCHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin