BU DA NEYİN NESİ?

410 35 26
                                    

ARKADAŞLAR BU İLK KİTABIM YANLIŞLARIM OLURSA KUSURA BAKMAYIN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN UMARIM BEĞENİRSİNİZ :))

Multimedia: arya

Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtım. Sıkıntılı bir of çekerek yataktan kalkıp topladım daha sonra elimi yüzümü yıkadım ve lambür lümbür aşağı indim. Annem beni görünce hemen "Aryaaaa her sabah böyle uyanmak zorundamısın? Kızım bir sabahta normal insanlar gibi uyanamazmısın?" dediğinde kendimi tutamayıp bir kahkaha patlattım. "Eğlenceli uyanmayı seviyorum Derya Sultan." deyip kocaman bir öpücük attım anneme. Bizi izleyen babama dönüp "goodmorning Doruk Bey" diye bağırdım. Sesim çok çıkmış olmalı ki annem "Arya saat sabahın 6sı biraz sessiz ol kızım" diye uyardı. Başımı onaylarcasına sallayıp "tamam anniş" dedim. Araya giren babam "haydi gelinde kahvaltımızı edelim" diyerek hepimizi masaya çağırdı.

Biz üç kişilik bir aileydik ama dörtte denilebilir. Annem Derya Değer ev hanımı 36 yaşında olmasına rağmen kumral saçları ve ela gözleriyle hala muhteşem.

Babam Doruk Değer mimar 40 yaşında olmasına rağmen siyah saçları ve mavi gözleri onu olduğundan daha genç gösteriyor.
Ailemizin dördüncü bireyi en yakın arkadaşım,kardeşim,dostum Alya. Aslında öz kardeş değiliz ama hem annem hem de babam öz kızları gibi çok severler kendisini.

Bana gelince kumral saçlarımla anneme benzediğim doğrudur. Kahverengi gözlerim kimseye benzemez onlar tektir :)

Alya'da benden farksız değildir. Kardeşim biricik dostum diye demiyorum ama o güzel sarı saçları ve mavi gözleriyle her insanın arzuladığı bir kız olduğu doğrudur.
Aslında pek farkımız yok ikimizde aynı kiloda aynı boydayız.

Masaya oturup ailece kahvaltımızı ettikten sonra odama çıkıp üstüme okul formalarımı geçirdim. Kısa kumral saçlarımı düzleştirmek için banyoya doğru ilerledim. Makineyi fişe takıp ısınmasını bekledikten sonra saçlarımı güzelce düzleştirdim. Hafif rimel sürdükten sonra hazırdım. Çantamı hazırlayıp sırtıma taktım ve telefonumdan Best Friend💋'i bulup arama tuşuna bastım. İkinci çalışta açmıştı alya telefonu.

- "günayyydınnn aşkımm" dedim

O da aynı coşkuyla

-"günaydınnn bebeğiiim" dedi.

Fazla uzatmayıp direk konuya girdim.

- "hadi kız kırmızıda buluşalım 5 dakikaya" dedim.

-"tamam canım" dedikten sonra telefonu kapattı.

Kırmızı ikimizin evinin ortasında kalır evlerimiz arasındaki mesafe yaklaşık 15 dakika. Bu yüzden ortada yani kırmızı parkta buluşup okula beraber gideriz.

Merdivenleri hızlı hızlı inerken "ben kaçtımmm" diye bağırdım ve hemen kapıyı açıp ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Çıkarken Derya Sultan'ın "dikkatli ol olay çıkartma" dediğini duydum ve gülümseyerek evden çıktım. Evet ben çok olay çıkartan bir kızım. Birine sinir olduğum zaman peşini bırakmadığım doğrudur. Bu yıl yeni 9lar geleceğinden annemde böyle bir uyarıda bulunmuştu. Hızlı hızlı kırmızıya yürüdüm. Geldiğimde etrafıma bakındım ve biraz ileride Alya'yı gördüm. Hemen koşup sarıldım o da bana sarıldı ve okula doğru yol aldık. Alya'da bende aynı sınıftayız Duman Koleji'nde 2. Sınıf okuyoruz okul evimize pek uzak değil yürüyerek 10 dakikada gidebiliyoruz ve bu bizim için güzel bir avantaj. Aksi taktirde bu sıcakta otobüslerde insanların ter kokularını çekmek istemeyiz. Kim isterki.

Yaklaşık bir 10 dakikanın ardından okula gelmiştik.
Sınıfımız ikinci katta koridorun sonundaydı hemen sınıfa çıkıp çantalarımızı en arka sıraya koyduk. Biz hep en arkada otururduk ve önümüzdeki sıra hep boş olurdu. Bu da bir avantaj çünkü boş derslerde ikimizde sıkışmadan yatabiliyoruz. Çantalarımızı bıraktıktan sonra bahçeye inip sıraya geçtik.
Daha sonra okul müdürümüz Necdet Doğan'ın sesi duyuldu.
"Evet arkadaşlar yeni öğretim yılına hoşgeldiniz. Bu yıl olay çıkartan kimse olmasın. Kardeşlerinize yani 9. Sınıflara ve büyüklerinize yani 11. 12. Sınıflara saygılı ve sevgili olun. Yani olay yok anlata biliyormuyum. Evet 9. Lar umarım en kısa sürede okula alışırsınız hepinize iyi dersler." dedikten sonra yavaş yavaş sınıfa çıkıp yerlerimize geçtik.
Arandan bir 2 dakika sonra sınıf öğretmenimiz zehra hoca geldi ve bizlere " Arkadaşlar yeni arkadaşlarınız var lütfen saygısızlık yapmayın olay çıkarmayın tamam mı arya ve alya " dedi.

Ahh şu kadın hep mi gıcık olur?

Başımızı olumlu anlamda salladık. Zehra hoca memnunmuşçasına gülümsedi.

Daha sonra sınıfın kapısı açtı o sırada Alya "allahım boğmak istiyorum kadını" dediğinde onaylarcasına başımı sallayacaktım ki zehra hocanın sesiyle bakışlarımızı o tarafa yönelttik. Gördüklerim karşısında şoka uğramıştım.

Aman allahım.

Zehra hoca"evet arkadaşlar toprak ve rüzgar yeni sınıf arkadaşlarınız" dediğinde gözlerim fal taşı gibi açıldı

Birdaha aman allahım.

Bu da neyin nesiydi şimdi onun burada ne işi varr ????

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin