ÖLMEMİŞ OLABİLİR MİYDİ?

78 11 1
                                    

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELİCEK LÜTFEN YORUMLAYIN YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.

Multimedia: alev

Alya'nın ağzından

Gözlerimi açtığımda odamdaydım rüzgar beni eve getirmiş olsa gerek diye geçirdim içimden.
Yataktan kalkıp banyoya ilerledim elimi yüzümü yıkayıp odaya geri döndüm üzerime okul formalarımı geçirip aşağıya indim.
Annem beni görünce
"Günaydın kızım gel birşeyler ye" dedi
"Ne gün aydın dimi ama anne arya'sız bir gün nasıl aydın olursa artık" annem yanıma gelip elimi tuttu "güzel kızım kendini toplaman gerekiyor bırakma böyle sana da birşey olacak diye korkuyorum" dediğinde samimi bir şekilde gülümsedim "okula geçiyorum ben akşam görüşürüz" diyip yanağına bir öpücük kondurdum. Evden çıkıp okula doğru ilerledim.

10 dakika sonra okuldaydım ancak bahçe bu sefer boştu hatta hiçkimse yoktu aldırış etmeden yukarı çıktım ve sınıfa girdim.
Yine sıkıcı dersler başlamıştı işte 2 ders boyunca dersi dinlemedim.
Diğer dersler uyumuştum. Gözlerimi açtığımda son dersin bitmesine 5 dakika vardı. O 5dakika ölümdü sanki. Kimse birşey demeden geçen bir gün bile huzurlu hissettirmiyordu bana. Zil çaldığında çantamı alıp okuldan çıktım. Eve doğru ilerledikçe takip ediliyormuşum gibi bir hisse kapılıyordum birden arkamı döndüm
Herşeyiyle siyah giyinmiş biri arkasını dönüp koşmaya başladı. İçimdeki meraklı kızı durduramadım ve bende koşmaya başladım arkasından.
O hızlandıkça bende hızlanıyordum.
Birden gözden kayboldu nereye gittiğini bulabilmek için etrafa bakındığım sırada arkamdan bir el omuzuma dokundu
"Alya sessiz ol benim arya" dedi

Aman allahım

Neler oluyor burda

Bu bir rüyamı

Yoksa gerçekten ölmedimi

Arkamı yavaşça döndüm.

Arya bildiğiniz canlı canlı karşımdaydı.

Hayal mi değil mi anlamak için gözlerimi defalarca açıp kapattım.

Değildi işte ölmemişti.

Kocaman bir çığlık atıp boynuna atladım o da bana sıkı sıkı sarıldı "sessiz ol alya haydi gel bir yere gidiyoruz" dedi başımı onaylarcasına sallayıp arya'yı takip ettim.

Tüm olanları aklım almıyordu bunları arya'ya en kısa sürede sormalıydım.

Bir arabanın yanına geldiğimizde içinden oldukçadan çok daha fazla güzel bir kız çıktı.

"Bu alev" dedi arya

Elimi uzatıp "merhaba alev bende alya" dedim.
Uzattığım elimi sıkıp "biliyorum" dedi arya "hadi binin de gidelim" dediğinde ben ve arya arkaya alev ise öne bindi ve arabayı çalıştırdı.

Nereye gittiğimizi bilmiyordum ama arya'nın birşeyler karıştırdığı kesindi

Nasılsa anlatacaktır diyen iç sesime hak verdim. Ve arya'nın omuzuna başımı yaslayıp gideceğimiz yeri bekledim.

10 dakika sonra araba durdu

Geldiğimiz yer arya'ların yazlığıydı.

İyide biz burada ne yapıyorduk?

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin