ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELECEK LÜTFEN YORUMLAYIN.
Multimedia: arya
toprağın ağzından:
Eve geldiğimde emre ortalarda gözükmüyordu
Her gün biraz daha güçleniyordu bana karşı olan nefreti. aslında aramızda birşey olmamıştı sadece yıllardır sevdiği kız beni seviyordu hepsi bu kadar ayrıca öğrendikten sonra kızın yüzüne bile bakmadığım halde neden hayatımı zindan etmeye çalışıyordu anlayamıyordum. Canım acısın istiyordu ama unuttuğu birşey vardı değer vermediğim insanlar benim canımı yakamazdı. Ve yine unuttuğu birşey vardı söz konusu sevdiklerimse canımı bile verirdim.Hızla arya'yı aramaya başladım. Lanet olsun nerde bu kız.
Arkamdan bir alkış sesi duyduğumda bakışlarımı emreye diktim
"Gelmişsin" dedi.
"Sevdiklerim için canımı vereceğimi bilirsin diye ummuştum" dedim
Sahte bir şekilde gülümsedi
O güldükçe dahada sinirleniyordum daha fazla tutamadım kendimi ve emrenin üstüne attım kendimi
Ardı ardı geçirdiğim yumruklarım yüzünü parçalıyordu öyle sinirlenmiştim ki gözüm hiçbirşey görmüyordu "benim.sevdiğim.kıza.bir.daha.dokunmaya.kalkmayacaksın." dedim
Ve hemen ekledim"seni.buna.pişman.ederim" dedim konuşmaya hali yoktu yediği dayak yetmişti ona. Hemen telefonumdan polisi arayıp adresi verdim.Polis geldiğinde tüm adamlarını ve emreyi topladı.
Oda oda aryayı arıyordum
Heryere bakmıştım ama yoktu
Son bir oda kalmıştı kapıyı açmadan lütfen burada ol diye geçirdim içimden ve hemen kapıyı açtım."Aryaaaaa" diye bağırdım
Gözleri kapalı yerde yatıyordu
Yaşadığı belli belirsizdi
Korkuyordum ve gözyaşlarımı tutamıyordum
Ya öldüyse ya ya ona birşey olduysaHızla yanına koştum nabzı çok zayıf atıyordu çok kan kaybetmişti
Hemen hastaneye gitmeliydik.Kucağıma aldığım gibi arabaya koştum ve arya'yı arka koltuğa yatırdım son hızla hasteneye ilerlemeye başladım.
Alya'nın ağzından:
Okuldan çıkıp derya teyzelere gitmiştim hala hiçbir haber yoktu.
Artık dahada çok canım acıyordu can'ımı kaç gündür bulamıyorduk. Can'ımdı o benim nasıl olurdu onsuz.Derya teyze çok kötü durumdaydı gözleri ağlamaktan kızarmıştı hiçbirşey yemiyordu bedeni iyice çökmüştü.
Doruk amca deliye dönmüştü nerede benim kızım deyip duruyordu saat başı polisi arayıp birşey bulup bulmadıklarını soruyordu
Bu kadar yeter arya'm çık gel be kardeşim çık gel can'ımın yarısı.
Doruk amca'nın telefonunun çalmasıyla ona döndüm
Allah'ım sana şükürler olsun diye bağırıyordu hemen ardından"tamam geliyoruz" dedi
Derya teyze hemen "ne olmuş bir habermi var" dedi umutla
Bende meraklı bakışlarla doruk amcaya bakıyordum."Evet bulmuşlar haydi hastaneye" dedi
Derya teyze" durumu nasılmış iyimii" dedi "bilmiyorum polis sadece hastane adını söyledi hadi acele edin çıkalım" diye yanıtladı doruk amca.Hemen yola koyulduk.
Toprağın ağzından:
Hastaneye geldiğimizde hem ağlıyor hemde "yardım ediiiiin" diye bağırıyordum.
Hemşilereler gelip arya'yı aldılar ve koşa koşa amilyata götürdüler.
Bir sandalyeye oturdum ve daha çok ağlamaya başladım.
Kendime lanet okudum o kadar masum ve güzel bir kızı nasıl üzebildim allah kahretsin arya tamamen haklıydı ben duygusuz biriydim. Ama ya ya ona birşey olursa ne olurdu nasıl olurdu allahım lütfen lütfen allahhımm yalvarırımm benim canımı al onu bırak beni onsuz bırakma allahım lütfeen.3 saat geçmişti ne doktor ne bir hemşire çıkmamıştı dışarı korkuyordum çok korkuyordum
Bu 3 saat içinde hastaneye arya'nın annesi babası alya alya'nın ailesi ve rüzgarda gelmişti herkes korkuyordu herkes üzülüyordu canımdan can çekiliyordu ve lanet olsun elimden hiçbirşey gelmiyordu.
Yaklaşık 4 saat geçmişti. Sonunda bir hemşire çıktı ve arkasından doktorda doktor üzgünce "hastanın yakınları siz misiniz" dediğinde doruk amca ve derya teyze başını salladı.
Doktor yine konuşmaya başladı "başına aldığı darbe çok sertmiş ve çok kan kaybetmiş onu kurtarmamız imkansız gibi birşeydi. Üzgünüm. Başınız sağolsun. Biz elimizden geleni yaptık.
Bir anda hastane koridordu ağlayışlarla hıçkırıklarla dolu.
Duramadım tutamadım kendimi duvarlara masalara sandalyelere tekme atmaya başladım. Hem ağlıyor hem kırıp döküyordum.
Allah'ım canım acıyor ben onsuz ne yaparım nasıl yaparım al canımı allah'ım canımın parçası herşeyim gitme böyle bırakma beni daha daha yapacaklarımız vardı seninle daha ben bir sürü süpriz yapacaktım sana bu kadar erken mi bırakıyorsun beni gitmee gitmee arya'mmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgili
RomanceSarılmıştık ya son olduğunu bilsem öyle bırakıp gitmezdim daha sıkı sarılırdım daha sıkı sarılmadığım için özür dilerim.