HERŞEY BİTİYOR...

47 5 2
                                    

UZUN ZAMAN YOKTUM KUSURA BAKMAYIN YENİ BÖLÜM YAKINDA GELECEK

Multimedia : arya'nın elbisesi

3 YIL SONRA

Acıyor ama değil mi intikam almak istiyor insan canını yakanın canı yansın istiyor söz konusu sevdiklerimiz olunca herşey birden duruluyor.

Gülüşüne aşık olduğun birinin gülüşünün soluşunun sebebi olabilir miydin?

Evet elbette.

Eğer bir vicdanın yoksa olabilirdi.

Ne yapmalıydım şimdi karşısına geçip ölmedim desem tepkisi ne olurdu hayat zor çok zor ve ben artık yoruldum ne olacaksa olmalı.

Olmalı ama nasıl olmalı bir yanım söyle kurtul derken diğer yanım çığlık çığlığa bağırıyor yapma diye hangisini dinlemeliydim şimdi doğru olan neydi bir fikrim yoktu ama olması gerektiği gibi olmalıydı.

Düşüncelerimden kurtulup bir duş almak için banyoya ilerledim.

Sıcak bir duş alıp saçlarımı kuruttum hemen ardından akşam mezuniyet balosunda giyeceğim elbiseyi üzerime geçirdim. Saçlarımıda düzleştirdikten sonra önce biraz fondöten sürüp koyu bir göz makyajı yaptım elbisem ve ayakkabılarım siyah olduğu için kırmızı bir ruj sürdüm ve hazırdım. Herşeyi bitirmeliydim.

10 dakikanın ardından balonun yapılacağı yerdeydim güzel bir yerdi deniz manzarası yıldızlar gökyüzü çok güzeldi başta maskelerimiz olduğu için rahattım asıl plan maskeler çıktıktan sonra başlıyordu.

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin