SENİN YERİN.

59 5 1
                                    

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELİCEK DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM:)

Sevdiğin adamın kollarında olmak herşeyden önemlisi mutlu olmak daha güzel ne olabilirdi ki? Gülüşüne aşık olduğun adamın gülüşünün sebebi sensin.

Düşüncelerimi yarıda bırakarak yataktan kalktım ve banyoya ilerledim bir duş alıp saçlarımıda kuruttuktan sonra hazırdım. Hızla üstümü değiştirip aşağı indim annem ve babamı öperek evden çıktım.

Annem demişken toprakla olan ilişkimizden onada bahsetmeliydim bunu aklımın bir kenarına yazdım.

10 dakika sonra okuldaydım bahçeden içeri girdiğimde toprak ve rüzgar karşıdaki bankta oturuyorlardı hızla yanlarına gittim. Toprak beni görünce kollarını açtı bende hiç tereddüt etmeden o huzur bulduğum kokuya kavuştum.

Rüzgar "hadii hadii yeter sizi aşıklar sınıfaaa" dediğinde bizde toprak'la sarılmayı bırakmıştık.

Sınıfa çıktık ve yerlerimize geçtik en arka sırada toprak ve ben önümüzdeki sırada ise rüzgar ve alya oturuyordu.

Dersin ne olduğuyla ilgili bir fikrim yoktu pek ilgilendiğimde söylenemezdi. Başımı sıraya koyup o yüzünün her ayrıntısına kadar aşık olduğum adamı izledim arada bana baktığını görsemde yine hiç bozmadan ona bakmaya devam ediyordum.

Ah gülüşüne aşık olduğum adam

Kalbimdeki yerini bir bilsen

Her saniye seni sayıklayıp duruyor

Ah sevdiğim

sen öpülmek için yaratılmışsın

Sık sık ve özenle

İçimden düşündüklerimi dışarı vurduğumu toprak'ın " demek öyle hee" demesiyle anladım. Ellerimle yüzümü kapatmaya çalışırken toprak bana gülüyordu.

Ellerimi tuttu ve "huzursun arya huzurun ta kendisisin. Senin yerin ne yanımda ne karşımda (ellerimi kalbine götürerek) senin yerin tam şuramda"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin