SOL YANIMDAKİ AĞRI'

55 9 0
                                    

ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN İNTERNETİM YOKTU VE YAYINLAYAMADIM EN KISA SÜREDE YENİ BÖLÜM GELECEK LÜTFEN YORUMLAYIN :))

Aradan geçen bir 15 dakikanın ardından yazlığa gelmiştim. Bedenim buradaydı ancak aklım hala topraktaydı. İçimde bilmediğim bir ağrı vardı ve bu ağrı sol yanımı ele geçirmekte kararlıydı. Şuan bana iyi gelecek en iyi şey duş almaktı. Vakit kaybetmeyip banyoya ilerledim bir duş alıp üzerime siyah bel kot şort ile beyaz üzerinde queen yazan göbeğimi açıkta bırakan bir tişört geçirdim. Saçlarımıda kurutup doğal bıraktım makyaj olarak biraz rimel sürdüm.

Bu gece annemlere gidecektim alya'da gelir biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım var.

Aşağı indim birşeyler atıştırmak için mutfağa girdim dolabı açmamla kapatmam bir olmuştu çünkü dolapta hiçbir şey yoktu bende kendime bir kahve yapıp televizyon izlemeye başladım.

****

"Ahh boynum" diye söylenerek uyuya kaldığım koltuktan kalktım telefonumdan saate baktım 7ydi evde hala kimse yoktu üzerime bir kot ceket alıp evdem çıktım. Ayakkabılarımıda giydim korkmayın :) :) :)

Bir 15 dakikanın ardından evdeydim kapıyı çaldığımda annem açtı ve bana sıkı sıkı sarıldı.

Daha sonra ikimizde mutfağa geçtik kurulu olan masanın üstündeki yemeklere aşıkmış gibi baktım. Babam "hadi otur kızım" dedi bende hemen oturdum ve hemen ağzımı doldurdum. Ne yahu açım aç :)

Sonunda karnımı doyurduğumda "oh be" diyerek masadan kalkıp içeri geçtim ve babamla televizyon izledim
Daha sonra kapı çaldı ve salondan içedi annem'le alya girdi. Alya'yı kolundan tuttuğum gibi odama çıkardım. Gıybet is coming dediğinizi duyar gibiyim :)

Ben gıybete karşıyım o yüzden sadece oturacağız belki biraz müzik dinleriz daha sonra da uyuruz demeyeceğim çünkü ben öldüm yani öyle biliyorlar alya neden bizde kalsın ki

Vee tabiikiii bende her kız gibi gıybet seviyorum oley gıybet yaşasın gıybet sakinleşme yöntemi yahu :)

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin