ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELECEK LÜTFEN YORUMLAYIN..
Arya'nın ağzından:
Alya gittikten sonra birer kahve yapıp oturduk alev "alya iyi kızmış" dediğinde gülümesedim "öyledir çok iyidir" dedim o sırada alev'in telefonu çaldı konuştuktan sonra kapattı ve bana dönüp "mert buraya geliyormuş" dedi "tamam" dedim biraz daha oturduk alev'le daha sonra ben odama çıktım.
Planım şuan kusursuz ilerliyordu topraktan başka kimsenin canını yakmak istemediğimden aileme ve alya'ya söylemem gerekiyordu umarım bizim deli ağzından kaçırmaz.
Biraz odada oyandıktan sonra aşağıya indim mert gelmişti beni görünce sıkı sıkı sarıldı "ah be kuzen senin bu hallerin deli ediyor beni yinede seviyorum işte ne yapacaksın" dedi "abartma mert sadece 3 yıl" dedim güldü "gerçekten az bir süre göz açıp kapayınca geçer" dedi dalga geçercesine "meeert sus delirtme beni" dedim biraz sesimi yükselterek.
"Tamam be kızım" dedi gülümsedim "yarın annemlere gidip söylede gelsinler akşama" dedim başını onaylarcasına salladı bende daha fazla durmayıp odama çıktım pencereyi açıp kendimi yatağa bıraktım uykunun kollarına teslim oldum.Sabah gözlerimi açtığımda güneş gözlerimi alıyordu akıllı ben perdeleri çekmemiştim ne zekice dimi biliyorum teşekkürler :)
Bir duş alıp üstümü giydim ve aşağı indim alev ve mert birlikte kahve içiyorlardı "günaydın bal böcekleri ben çıkıyorum akşam görüşürüz" dedim ve birşey demelerine izin vermeden evden çıktım
Vee şimdii bilin bakalım ne yapıcam tabiki toprağı takip edicem.
Okula gittiği yolun oralarda saklanmış beklerken birden toprak girdi görüş alanıma çökmüştü gerçekten çökmüştü sanki günlerdir birşey yeyip içmemiş gibi halsizce yürüyordu yüzündeki acı ve hüzün gözle görülür bir şekildeydi bir an içim sızladı mezuniyet balosunda olanlar geldi aklıma hıçkırıklarım ağlayışlarım bayılışlarım ve sonrası. Ben bunları hak edecek birşey yapmamıştım sadece sevmiştim kalbini kalbim yapmıştım gülüşünü ömrüme koymuştum peki toprak? O hak ediyormuydu böylesine bir acıyı? Belki bu kadar değildi ama kesinlikle canı acımalıydı...
Üzülmesine dayanamadığım insanın canı yansın istedim. Bir gece yarısı benim içimi sızlattığı gibi içi sızlasın istedim.
Belki çok zordu karşımda böyle bir toprak görmek o beni düşünmüşmüydü? Ben niye düşünecektim? Ne hali varsa görecekti.Gözlerimi daldığım boşluktan çekip uzaklaşmış olan toprağa baktım buğulanmış gözlerimi kırpıştım ve yazlığa doğru ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgili
RomanceSarılmıştık ya son olduğunu bilsem öyle bırakıp gitmezdim daha sıkı sarılırdım daha sıkı sarılmadığım için özür dilerim.