OYUN BİTTİ.

51 5 0
                                    

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM EN KISA SÜREDE GELİCEK AYRICA BİRKAÇ BÖLÜM SONRASINDA KİTABI FİNAL YAPICAM DESTEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :)

içeri girdiğimde ağır bir sigara ve alkol kokusu sardı bedenimi e tabii doğal karşılamak gerekirdi ne olsa bizim yaşımızdaki gençlerin çoğu hatta çok daha küçükleri bile sigara alkol vb. Şeyler kullanıyorlardı pek şaşırılacak bir durum değildi.

Hızlı bir müzik eşliğinde dans eden insanlarda beklettim bir süre gözlerimi ne kadarda mutlu gözüküyorlardı birbirlerine aşkla bakıyorlardı. Daha sonra diğer yerlere de baktım ve işte tam orada bana bakıyordu neyseki maskem vardı. Sanki birine benzetmişte çıkartamamış gibiydi. Fazla üstünde durmadım.

Bir süre daha dans eden insanları izledim yaklaşık 1 saat geçmişti ancak saat daha erken sayılabilecek bir değerdi. Omuzumda hissettiğim elle arkamı döndüm muhteşem gülümsemesiyle bana bakıyordu elini uzattı ve "benimle dans eder misiniz?" dedi. İçimden o gülüşe kim hayır diyebilir demek gelsede sakin bir tavırla elini tuttum.

Artık dans edenlerin arasında bizde vardık. Gözleri gözlerimde , elleri ellerimdeydi. Kokusuna bu kadar yakınken sarılmamak zordu.

Bir süre konuşmadı. müzik eşliğinde bir sağa bir sola salınırken "adın ne" diye sordu. Dudaklarımı bilmem demek istermiş gibi büzdüm. Ne diyor bu kız der gibi baksada umursamadım. Salak gibi konuşacak değildim ya.

Biz hala yavaş yavaş salınırken birden müzik durdu ve 10 dan geri sayılmaya başlandı bu sayma bittiğinde maskelerimizi çıkartacağımız anlamına geliyordu. Herkes sahneye dönmüşken ortadan kayboldum ve sahnenin arkasına geçtim. Tam sıfır dendiğinde herkes maskesini çıkarmış birbirine bakıyordu toprağa baktığımda ise boş gözlerle beni arıyordu. Hemen ardından gelen müzikle herkes yine dans etmeye başlamıştı. Aradan geçen iki dakika sonra yine birden müzik durdu planım başlıyordu sahne benimdi.

Karanlık olduğundan rahatça tam sahnenin ortasında yer aldım ve ışıklar açıldı. oyun bitti. arya ölmedi.

Gözlerim tek bir noktaya dalmış gözlerine bakıyordu.

Önce bir şaşırdı ardından koşarak yanıma geldi koluma yüzüme dokundu elimi tuttu sanki gerçek miyim değil miyim kontrol etmek ister gibiydi beni kendine aniden çekmesiyle dengemi kaybettim ve yere düştüm hemen ardımdan toprakta. Bir annenin küçük çocuğuna sarılması gibi sardı kollarını bedenime.

Gözümden düşen yaşlara engel olamadım.

Gözünden düşen yaşlara engel olamadı.

Ölesiye sarıldım.

Ölesiye sarıldı.

Ve fısıldadı ; seni seviyorum , seni çok seviyorum gitme.

Eski SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin