ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM HEMEN GELİCEK LÜTFEN YORUMLAYIN.
Multimedia: toprak
Hayır dedim kendime bu olmamalı kendine gelmelisin yapılanları unutmamalısın kendini bilerek üzmemelisin dedim.
Kalbimi ele geçirmesine izin vermeyerek
"Çek elini üstümden dokunma bana" diye bağırdım. Şaşırmıştı. Çok şaşırmıştı. Benden böyle birşey beklemiyordu haliyle ama iyi yapmıştım pişman değildim.
"Hey arya neler oluyor sana bana karşı olan öfkene anlam veremiyorum" dedi aa çocuğa bak ya birde ne oluyor sana diyor asıl sana noluyor sen benimle oyna 100tl için iddiaya gir bende bunların hepsini hiçbirşey olmamış gibi unutayım oldu canım başka
Sinirle "ne mi oluyor sen kendini ne sanıyorsun ya hala seni sevdiğimi falanmı düşünüyorsun (ellerimi birbirine çarparak) artık hayal dünyandan çık bana yaptığın herşeyi harfi harfine hatırlıyorum ne yani hepsini unutup boynuna atlamamı falanmı bekliyordun" dedim gülümseyerek "evet" dedi
Bende yüzüme alaylı bir gülümseme yerleştirdim ve "tabi canım daha çok beklersin" deyip sınıftan çıktım.
Çocuğa bak ego yığını pis insan seni.Tekrar koridorda yürüyerek sınıfa girdim ancak kimse yoktu allah allah nereye gitmişti bu insanlar şimdi
Bahçeye bakmak için koridorun başına kadar yürüyüp merdivenlerden aşağıya indim.Oha ya bu nasıl bir yüzsüzlük biraz önce ne dedim ben bu çocuğa hay allahım.
Bütün sınıf sırayla dizilmiş ve hepsi ellerinde gül tutuyorlardı. Alya'yı aradı hemen gözlerim. Okulun çıkışına doğru bir yerde rüzgarlaydı. Bana haber vermesin diye rüzgar onu sımsıkı tutmuştu. Sinirli bir bakış attım rüzgara hemen toprağa döndüm birşey diyecektim ki konuşmama izin vermeden konuşmaya başladı.
"Arya seni seviyorum üzgünüm haklısın bunların hiçbiri olmamalıydı senin sevgini boşa çıkarmamalıydım çok üzgünüm ama daha sonra sana birşeyler hissedeceğimi nereden bilebilirdim ki lütfen bana bir şans ver dedi" gülümsedim ve iyice yaklaştım elimi nazikçe yanağına götürdüm yavaşca okşadım tekrar kaldırdığım sırada sert bir tokat attım hiç ses çıkarmasada yüzündeki ifadeden ve yanağındaki kızarıklıktan canının acıdığı belliydi.
Acısın dedi iç sesim daha çok acısın haklıydı.
Sinirle "bu mu yani bunları bana yapmış olmanı geçiyorum sen seni seven bir kızın duygularını önemsemeyen aptalın tekisin hadi diyelim sevmedin beni ne olacaktı yani öylece bırakıp gidecektin değilmi işte sen böyle bir insansın insanların duygularını hislerini önemsemeyecek kadar kalpsiz bir insansın. Seni uyarıyorum toprak bey bundan sonra benimle konuşmaya kalkmayacaksın." söylediklerim karşısında şoka uğramıştı benden beklemezdi haklıydı bende beklemezdim.
Yüzüne bile bakmadan alyayı kolundan tuttuğum gibi okuldan çıkardım. Hemen konuşmaya başladı bizim cadı "helal be yavru kuş o nasıl bir tokattı afferim sana en doğrusunu yaptın"gülümsedim " hak etti ne yapsaydım yani ay seni çook seviyoruum aşkımm deyip sarılsamıydım " dediğimde alya kahkahalara boğuldu "öyle birşey yapsaydın seni on yerinden bıçaklardım" dediğinde bende kahkahalara boğuldum " sence yaparmıydım" dedim gülmekten konuşamayarak.
Eve gittiğim gibi evdekileri selamlayıp kendimi odama attım ve uykunun kollarına teslim oldum.
Alarmın o sinir bozucu sesiyle gözlerimi açtım. Bugün okul yok harika. ama canım kardeşim alyacığımın alışveriş günü doğal olarak benimde o yüzden saat 11de herzamanki yerde yani kırmızıda buluşacağız.
Saate baktım 9du hemen yataktan kalkıp banyoya ilerledim sıcak bir duş alıp kıyafetlerimi üzerime geçirdim.
Saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yapıp banyodan tekrar odama döndüm ve dağınık olan yatağımı topladım.Aşağıya indiğimde evde kimse yoktu anlaşılan yine her cumartesi olduğu gibi tüm gün dışarıdalar diye geçirdim içimden.
Kahvaltımı ettikten sonra masayı topladım annem yoktu haliyle ben toplayacaktım. Bulaşıklarıda makineye yerleştirdikten sonra çantamı alıp evden çıktım. Kırmızıya doğru ilerlemeye başladım. Çok geçmeden arkamdan yavaş yavaş ilerleyen araba sesi duydum. Korkmuşmuydum. Tabiki evet. Adımlarımı hızlandırdıkça oda hızlanıyordu.
Birden o ses kesildi.
Oh be dedim kurtuldum.
Belimde bir el ve ağzımda bir el hissettim. Bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu. Ağlıyordum yalvarıyordum kimse duymuyordu. Çok geçmeden başıma sert birşey vuruldu ve yavaş yavaş gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgili
RomanceSarılmıştık ya son olduğunu bilsem öyle bırakıp gitmezdim daha sıkı sarılırdım daha sıkı sarılmadığım için özür dilerim.